شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

  • ۰
  • ۰

یکی از نکاتی که برای ثبت شرکت آلمان و فعالیت در این کشور اهمیت دارد، این است که شخص باید بتواند مراحل لازم را با موفقیت بگذراند. این مراحل ممکن است گاهی زمان‌بر و خسته‌کننده باشد ولی در نهایت شخص یا سازمان را به هدف اصلی خود یعنی اخذ اقامت آلمان و ثبت شرکت آلمان می‌رساند. مراحل ثبت شرکت در این کشور و در نهایت اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت به شرح زیر است:

ترجمه کلیه مدارک شناسایی و طرح توجیهی برای کسب و کار

تمامی قواعد و اصول علمی به شما می‌گویند که برای انجام یک کار باید حتما همه جوانب را در نظر بگیرید. برخی از افراد در ارائه طرح توجیهی برای کسب و کار خود دچار اشتباه می‌شوند و با بلندپروازی برنامه‌ریزی می‌کنند و همین موضوع باعث شکست خوردن آنها می‌شود. برای موفقیت در ثبت شرکت آلمان و سپس اخذ مجوز اقامت آلمان، باید بر اساس طرح توجیهی خود پیش بروید؛ چون در غیر این صورت به عنوان فردی ناموفق به مشکل خواهید خورد.

پس در گام نخست مدارک شناسایی و طرح توجیهی خود برای ثبت شرکت آلمان را ترجمه کنید و به سفارت آلمان تحویل دهید تا این مدارک به وزارت صنایع آلمان ارسال گردد. سایر مراحل به صورت غیرحضوری هم قابل پیگیری است.

پیگیری‌های لازم جهت اخذ مجوزهای لازم به منظور ثبت شرکت در آلمان

برخی از افراد امور مربوط به اخذ اقامت آلمان را به صورت غیرحضوری و از داخل کشور خود پیگیری می‌کنند ولی برخی دیگری با گرفتن ویزا و ورود به آلمان ترجیح می‌دهند که امور خود را به صورت حضوری انجام دهند. شخص پس از ورود به آلمان با ویزا، به مدت 90 روز می‌تواند در این کشور اقامت داشته باشد. کل فرآیند ثبت شرکت بین هفت تا نه ماه زمان خواهد برد.

اتمام مراحل ثبت شرکت در آلمان و ورود به فاز اخذ اقامت  از طریق ثبت شرکت

وقتی تمامی مراحل ثبت شرکت آلمان به پایان رسید، می‌توانید با خاطری آسوده فعالیت خود را آغاز کنید و اقامت‌های محدود دریافت کنید. در صورتی که مالیات شرکت در زمان مناسب و مورد نظر پرداخت شود و سودآوری شرکت به حد مناسب باشد و تمامی مراحل پیشرفت کسب و کار بر اساس طرح توجیهی انجام شده باشد، امکان دریافت اقامت دائم آلمان هم برای صاحبان کسب و کار فراهم خواهد بود و حتی در این مدت می‌توانند برای خانواده‌های خود دعوت‌نامه ارسال کنند و آن را نزد خود بیاورند.

نکته مهمی که بسیاری در مورد آن می‌پرسند، هزینه ثبت شرکت آلمان است. این میزان، حد و مرز چندانی ندارد و برای شرکت‌های مختلف و بسته به طرح توجیهی، متفاوت است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.

09129158913- 88783682(021)

  • ۹۷/۱۱/۱۴
  • euroeghamat euroeghamat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی