شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت عمان در مناطق آزاد تجاری یکی از روش‌های مرسوم برای ورود به بازار تجاری بزرگ عمان است. یکی از این مناطق آزاد تجاری که می‌تواند پس از ثبت شرکت در آن به اقامت عمان دست پیدا کنید، منطقه آزاد تجاری صحار است که خصوصیات و شرایط خاص خود را دارد.
در این مطلب قصد داریم به اطلاعاتی در رابطه با ثبت شرکت عمان در این منطقه آزاد تجاری بپردازیم تا متقاضیان ثبت شرکت در کشور عمان بتوانند با دیدی باز و نگاهی وسیع محل راه اندازی شرکت و کسب و کار خود را تعیین نمایند.
میزان سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت عمان در صحار
در صورتی که قصد داشته باشید، کسب و کار خود را در منطقه آزاد تجاری صحار راه اندازی کنید، باید قبل از هر چیز 20000 ریال عمان در یکی از بانک‌های عمان سپرده‌گذاری کنید. پس از سپرده‌گذاری باید مدارک مربوطه را به دولت عمان و مراجع ذی‌ربط تحویل دهید.
اخذ اقامت عمان به صورت دو ساله از طریق ثبت شرکت در صحار
در صورتی که کسب و کار خود را در منطقه آزاد تجاری صحار راه اندازی کنید، می‌توانید اقامت دو ساله این کشور را دریافت کنید که یکی از بهترین امتیازات محسوب می‌شود.
نیازی به شریک عمانی ندارید
یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت عمان در این منطقه آزاد تجاری این است که هیچ نیازی به شریک عمانی نیست و می‌توانید مالکیت صد در صدی شرکت خود را در اختیار داشته باشید. این کار باعث می‌شود که از هر نظر آسوده‌خاطر باشید و فردی را به عنوان مانع در مقابل مسیر پیشرفت خود نبینید.
امکان تغییر فعالیت وجود ندارد
زمانی که وارد فرآیند ثبت شرکت عمان در منطقه آزاد تجاری صحار می‌شوید، باید از این موضوع اطلاع داشته باشید که پس از تحویل بیزینش پلن و مشخص کردن زمینه فعالیت در این منطقه، امکان تغییر فعالیت و پرداختن به یک زمینه دیگر وجود ندارد و به همین خاطر فقط باید به همان کاری بپردازید که از ابتدا به دولت عمان اعلام کرده‌اید.
بازرسان دولتی عمان هر چند وقت یک‌بار به شرکت شما سرکشی می‌کنند و در صورتی که با تغییر زمینه فعالیت شما روبرو شوند، ممکن است جرایمی را برای شما در نظر بگیرند و کسب و کارتان نیز با مشکل روبرو خواهد شد.
موسسه یورو اقامت به خاطر تجربه چندین و چند سال در ثبت شرکت و اقامت عمان، می‌تواند تمامی خدمات مرتبط با راه اندازی کسب و کار در مناطق آزاد تجاری از جمله صحار را در سریع‌ترین زمان و با کم‌ترین هزینه برای شما به انجام رساند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • ۹۸/۰۵/۲۰
  • euroeghamat euroeghamat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی