شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

  • ۰
  • ۰

یکی از مواردی که بسیاری از افراد پس از مراجعه به موسسه یورو اقامت مطرح می‌کنند، شرایط، مزایا و معایب اخذ اقامت اسلواکی است. یکی از مرسوم‌ترین روش‌های اقامت در این کشور، اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت است. در این مطلب قصد داریم، اطلاعاتی راجع به این کشور ارائه دهیم که برای تمامی متقاضیان اخذ اقامت اسلواکی مفید خواهد بود و می‌توانند کشوری که قصد اقامت در آن را دارند، بهتر و بیشتر بشناسند.

جمعیت کم، منابع فراوان و فرصت‌های بی‌نظیر

کشور اسلواکی به عنوان کشوری مستقل و دموکراتیک، امروزه نظر بسیاری از افراد معمولی، متخصصان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را جلب کرده است. این کشور فقط پنج میلیون نفر جمعیت دارد. به همین خاطر منابع آن به خوبی بین افرادی که اقامت اسلواکی را داشته باشند، توزیع می‌شود.

فرصت‌های کاری و درآمدی بسیار خوبی در این کشور وجود دارد و همه امکانات لازم برای رشد و پیشرفت در این کشور وجود دارد و هیم موضوع به کارآفرینان انگیزه می‌بخشد که پس از ثبت شرکت به دنبال اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت باشند.

تمامی استانداردهای اروپا در این کشور رعایت می‌شود

اسلواکی در سال 2008 با احراز تمامی شرایط اتحادیه اروپا، تواسنت به حوزه شنگن (منطقه یورو) اضافه شود و به همین خاطر یکی از کشورهایی است که تمامی استانداردهای اروپایی در آن رعایت می‌شود و مردم آن از سطح رفاه بسیار خوبی برخوردار هستند و دلیل پرطرفدار بودن اخذ اقامت اسلواکی نیز همین مسئله است.

آرامش نسبی و بهترین شرایط برای رشد و پیشرفت

آرامش داخلی اسلواکی باعث می‌شود که تمامی اقشار این کشور بتوانند با اسودگی خاطر و فراغ بال به رشد و پیشرفت فکر کنند و با کسب درآمدی متناسب با مخارج زندگی، یک زندگی خوب و آرام را برای خود رقم بزنند. این کشور، در سال 1993 به وجود آمد ولی با وجود جوان بودن، به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است. پس از استقلال، تقاضا برای اخذاقامت اسلواکی به شدت افزایش یافت.

پس از اخذ اقامت اسلواکی، املاک خریداری کنید

یکی از مزایای اخذ اقامت کشور اسلواکی این است که تا دو سال بعد از خرید ملک، هیچ مالیاتی به شما تعلق نخواهد گرفت و به همین خاطر یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها در این کشور خرید ملک و املاک محسوب می‌شود.

یورو با سابقه درخشان در زمینه ثبت شرکت در اسلواکی و اخذ اقامت این کشور می‌‎تواند مطالبی کامل و جامع در این زمینه در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. کافی با شمراه‌های مندرج در سایت تماس بگیرید و از مشاوره با متخصصان یورو اقامت لذت ببرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

  • ۹۸/۰۵/۲۳
  • euroeghamat euroeghamat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی