شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

  • ۰
  • ۰

امروزه کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خواهان ثبت شرکت قطر،  در پی روش‌ها و مسیرهایی هستند که بتوانند سرمایه خود را چندین و چند برابر کند. کشورهای مختلف به دلیل شرایط و اوضاع گوناگونی که دارند، سرمایه را با ضرایب مختلفی افزایش می‌دهند ولی قطر، بهشت سرمایه‌گذاری است و شرایط آن به شکلی است که سرمایه گذار را از فرش به عرش می‌رساند. کشور قطر برای حمایت از کارآفرینان، امکان اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت را برای آنان فراهم کرده است.

در این مطلب تصمیم داریم که به فاکتورهای مهمی اشاره کنیم که ثبت شرکت قطر را نسبت به ثبت شرکت در کشورهای دیگر متمایز می‌کند.

تمامی بسترها برای ثبت شرکت قطر فراهم است

کشور قطر تلاش کرده است که بسترهای لازم برای رشد و پیشرفت را برای سرمایه‌گذاران فراهم کند. ثبت شرکت قطر یکی از مواردی است که باعث می‌شود شخص بتواند از تمامی مزایای این کشور نهایت استفاده را ببرد.

سودآوری قطر عالی است

یکی از دلایل تکیه موسسه یورو اقامت به ثبت شرکت در قطر این است که کشور مورد بحث از نظر سودآوری و بازگشت سرمایه در جایگاه خوب و قابل اطمینانی قرار دارد و به همین خاطر کارآفرینان میل زیادی به راه اندازی کسب و کار و تجارت در این کشور دارند. در صورتی که کارافرین سودآوری قابل قبول و خوبی داشته باشد، می‌تواند وارد فرآیند اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت شود.

سادگی فرآیندهای اداری ثبت شرکت قطر

سادگی شاید در بیان و در هنگام گفتن راحت باشد ولی ساده‌سازی و سرعت بخشیدن به روند ثبت شرکت در قطر واقعاً راحت نیست ولی کشور قطر با هنرمندی توانسته است این فرآیند را در کشور خود تسهیل نماید.

امکان انتقال مالکیت و سرمایه

در صورتی که سرمایه‌گذار روزی بخواهد قطر را به مقصد کشور دیگری ترک کند و سرمایه خودش را نیز از این کشور خارج کند یا به نام فرد دیگری ثبت کند، این امکان برای او فراهم است و هیچ محدودیتی از این نظر وجود ندارد.

شفافیت در  بازار

یکی از مشکلات کشورهای پادشاهی و غیردموکراتیک این است که بازار آن‌ها شفافیت چندانی ندارد. عده خاصی از افراد در این کشور به اطلاعات و داده‌های بازار دسترسی دارند و می‌توانند این داده‌ها را به سود خود تغییر دهند.

موسسه یورو اقامت با توجه به فاکتورهای فوق و همچنین نوع کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید، بهترین کشور را به شما پیشنهاد می‌دهد. در صورتی که قصد دارید شرکت خود را در قطر ثبت کنید، این کار به دستان توانمند متخصصان یورو اقامت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

  • ۹۸/۰۵/۲۷
  • euroeghamat euroeghamat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی