شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

  • ۰
  • ۰

تاکنون اتفاق افتاده است که به اخذ اقامت لهستان فکر کنید؟ آیا تا به حال به ثبت شرکت لهستان و سپس اخذ اقامت این کشور اندیشیده‌اید؟ َتاکنون پیش آمده است که مدام تصاویر لهستان را در اینترنت نگاه کنید و خود را در آن لحظه در آن مکان‌ها تصور کنید؟ در این مطلب تصمیم داریم که یک تصویر کلی و کاملاً روشن از اقامت لهستان و تجربخ زندگی در این کشور ارائه دهیم.

اقامت لهستان؛ اقامت در کشوری فوق‌العاده اقتصادی

لهستان یکی از مقرون به صرفه‌ترین کشورهای اروپا است و یکی از دلایل نرخ بالای مهاجرت به این کشور نیز همین موضوع است. بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران با مشاهده رشد اقتصادی این کشور و همچنین اقتصادی بودن هزینه‌های زندگی و اقامت لهستان به این نتیجه می‌رسند که این کشور یکی از بهترین مقاصد اقتصادی است.

حقوق‌ها در لهستان پایین است. خوشا به حال کارآفرینان!

یکی از مزایای ثبت شرکت لهستان، حقوق پایین کارگران و کارمندان در این کشور است. این موضوع سبب شده است که لهستان، طرفداران زیادی در بین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران داشته باشد. البته هر چند که حقوق‌ها پایین است ولی مشکل اقتصادی وجود ندارد؛ زیرا هزینه‌های اقامت لهستان و زندگی در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی کم است.

هزینه مسکن ناچیز، مهاجران را شیفته و عاشق لهستان کرده است

یکی از مزایای زندگی در این کشور، ناچیز بودن هزینه مسکن در آن است. اگر چند عاملی که تا به اینجای متن بیان شده است را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که لهستان، بهترین مکانی است که می‌توان در آن کارآفرینی کرد و با راه اندازی یک شرکت قدرتمند، به درآمد و سود عالی دست یافت.

بهداشت و درمان عالی

استانداردهای بین المللی نشان می‌دهد که وقتی صحبت از برتری یک کشور به میان می‌آید باید به سیستم بهداشت و درمان آن مراجعه کنید تا بفهمید که آیا این موضوع واقعیت دارد؟ سیستم بهداشت و درمان در لهستان از اولویت ویژه‌ای برخوردار است و به همین خاطر دولت به سلامت مردم بسیار توجه دارد. از این رو کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که تصمیم دارند به همراه اعضای خانواده، اقامت لهستان را دریافت کنند، آسوده خاطر باشند که این کشور اروپایی از نظر بهداشت در سطح رضایت‌بخشی قرار دارد.

یورو اقامت با تجربه‌ای موفق و طولانی در زمینه اخذ اقامت و ثبت شرکت لهستان، می‌تواند بهترین مشاوره را در این زمینه به متقاضیان ارائه دهد. از سوی دیگر این موسسه امکاناتی فراهم کرده است که بتوانید با خاطری آسوده، اخذ اقامت و ثبت شرکت را به این موسسه بسپارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن تمامی اقدامات لازم را برای شما انجام دهد. یورو اقامت همواره در کنار کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بوده است تا بتواند سهمی هر چند اندک در موفقیت آن‌ها داشته باشد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  •  
  • ۹۸/۰۶/۰۶
  • euroeghamat euroeghamat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی