شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

  • ۰
  • ۰

یکی از مهم‌ترین عواملی که یک سرمایه‌گذار یا کارآفرین را به یک کشور جذب یا از آن کشور دفع می‌کند، هزینه‌های زندگی است. اقامت عمان و هزینه‌های زندگی در این کشور برای بسیاری از کارآفرینان مناسب است. افرادی که وارد فرایند ثبت شرکت عمان می‌شوند و پس از آن برای گرفتن اقامت این کشور اقدام می‌کنند، بر این باور هستند که عمان هم از نظر کسب و کار و هم از نظر زندگی، یکی از بهترین کشورهای حاشیه خلیج فارس محسوب می‌شود.

در این مطلب سعی کردیم به بخشی از مهم‌ترین نیازهای افراد در زندگی بپردازیم و هزینه‌های زندگی پس از اقامت عمان را بیان کنیم تا دیدی روشن‌تر و بهتر نسبت به زندگی در این کشور داشته باشند.

هزینه مواد غذایی در عمان

اگر فردی بخواهد یک وعده غذایی خود را در رستوران ارزان میل کند، باید حدود 2.5 ریال عمان بپردازد. هزینه هر کیلو برنج 0.8، مرغ 2.36 و گوشت 3.92 ریال عمان است. هزینه خوراکی در این کشور نسبت به درآمد متوسطی که مردم این کشور دارند، مناسب و راضی‌کننده است. کارآفرینانی که اقامت عمان را دارند و در این کشور زندگی می‌کنند، از مخارج زندگی در این کشور رضایت نسبی دارند.

هزینه‌های مربوط به بخش حمل و نقل در عمان

همان‌گونه که در مقاله «اخذ اقامت عمان و تجربه زندگی در این کشور» بیان شد،  در صورتی که بخواهید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید، لازم نیست هزینه چندانی به حمل و نقل اختصاص دهید. بلیط یک‌طرفه درون شهری، 0.3 ریال عمان است. قیمت تاکسی به ازای یک کیلومتر، 1 ریال اعلام شده است. اگر فردی بخواهید خودرو بخرد، قیمت یک تویوتا کرولا 7183 ریال و قیمت یک لیتر گازوئیل 0.21 ریال است.

هزینه‌های آپارتمان یا منزل محل اقامت

آب، برق، سرمایش و گرمایش برای یک آپارتمان 85 متری، ماهیانه 24 ریال عمان هزینه دارد. همچنین اگر تمایل دارید از اینترنت پرسرعت استفاده کنید باید به طور میانگین ماهیانه 27 ریال عمان بپردازید.

در مقاله «پس از اخذ اقامت عمان، باید چقدر اجاره مسکن بدهم؟» توضیحاتی در مورد اجاره‌بها در عمان داده شده است.

برای اخذ اقامت عمان به یورو اقامت اطمینان کنید

در صورتی که قصد ثبت شرکت عمان و اخذ اقامت این کشور را دارید، توصیه می‌شود که با مشاوران یورو اقامت در مورد زمینه کاری و فضای کسب و کارتان در عمان مشورت کنید. یورو اقامت یکی از بهترین موسسات ثبت شرکت و اخذ اقامت در کشور عمان است که با تجربه چندین و چند ساله خود می‌تواند بهترین نظرات ممکن را در اختیار شما قرار دهد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • ۹۸/۰۶/۱۰
  • euroeghamat euroeghamat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی