شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

  • ۰
  • ۰

در چند سال اخیر تمایل سرمایه‌گذاران و کارآفرینان خارجی به ثبت شرکت در حوزه خلیج فارس افزایش یافته است. موسسه یورو اقامت، تمام تسهیلات و امکانات لازم برای ثبت شرکت در حوزه خلیج فارس را دارد و می‌تواند اقامت قطر و اقامت عمان را از طریق راه اندازی شرکت و کسب و کار برای شما اخذ نماید.

راه اندازی کسب و کار در کشورهای قطر و عمان مزایا و معایب خاص خود را دارد. در این مقاله تصمیم داریم یک سری اطلاعات کلی و عمومی در رابطه با ثبت شرکت در حوزه خلیج فارس مطرح کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید به سایر مقالاتی که در سایت یورو اقامت در رابطه با اقامت عمان و اقامت قطر از طریق ثبت شرکت قرار داده شده است، رجوع کنید.

مزایای قطر و عمان برای سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت

موسسه یورو اقامت با شناخت کامل از دو کشور عمان و قطر، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را به سمت این دو کشور سوق می‌دهند. در ادامه به چند مورد از مزایای ثبت شرکت در حوزه خلیج فارس به خصوص این دو کشور اشاره شده است:

  1. عمان و قطر، هر دو از کشورهای ثروتمند و نفتی جهان هستند که روابط نسبتاً خوب و صلح آمیزی با سایر کشورهای جهان از جمله ایران دارند. به همین خاطر می‌توانید با خاطری آسوده در این دو کشور سرمایه‌گذاری کنید و به منافع و سود سرشاری دست پیدا کنید.
  2. یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت در حوزه خلیج فارس (قطر و عمان)، امکان اخذ اقامت عمان و اقامت قطر است. این دو کشور امکان زندگی را برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران فراهم کرده‌اند.
  3. یکی از مزایای این دو کشور برای سرمایه‌گذاران ایرانی، قرابت و نزدیکی فرهنگی ایرانی‌ها با عمانی‌ها و قطری‌ها است.

ثبت شرکت در حوزه خلیج فارس و صادرات و واردات آزاد

یکی از اصلی‌ترین مزایای عمان و قطر برای کارآفرینی، امکان وارد کردن کلیه مواد اولیه و همچنین صادر کردن محصولات با هزینه‌ها و عوارض پایین است. قرار گرفتن این دو کشور در آسیا و نیاز بازار کشورهای اطراف می‌تواند شما را به راحتی به یکی از ثروتمندترین کارآفرینان در سطح بین المللی تبدیل کند.

کمک‌های دولتی قطر و عمان از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران

دولت‌های قطر و عمان برای حمایت از ثبت شرکت در حوزه خلیج فارس، میزان مالیات را در کمترین حد ممکن تعریف کرده‌اند تا کارآفرین مجبور نباشد در ابتدای کار بخش زیادی از درآمد خود را برای مالیات از دست بدهد. همچنین در صورت لزوم می‌توانید برای دریافت وام از دولت اقدام کنید.

یورو اقامت؛ مرکزی برای دریافت مشاوره رایگان، ثبت شرکت و اخذ اقامت

تجربه موسسه یورو اقامت در زمینه ثبت شرکت در حوزه خلیج فارس، اخذ اقامت قطر و اقامت عمان، درخشان و طولانی است. از این رو می‌توانید تمامی سوالات خود را در رابطه با این موضوعات به صورت کاملاً رایگان از مشاوران این موسسه بپرسید و پاسخ خود را دریافت کنید. همچنین جهت راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت، می‌توانید همه کارها را به دست متخصصان این موسسه بسپارید تا در سریع‌ترین زمان، شرکت شما راه اندازی و اقامتتان دریافت گردد. برای ارتباط با یورو اقامت، از طریق شماره‌های تماس موجود در سایت اقدام کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اقامت قطر و اقامت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  •  
  • ۹۸/۰۶/۲۰
  • euroeghamat euroeghamat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی