شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت لهستان در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین مسیرها برای کارآفرینی و درآمدزایی به حساب می‌آید. کارافرینان با ثبت شرکت در کشور لهستان سعی می‌کنند که اقامت لهستان را بگیرند و پس از مدتی این اقامت را دائمی کنند. هر کدام از کارآفرینان برای  ثبت شرکت لهستان هدفی دارند که در ادامه این مطلب تصمیم داریم اهداف مختلفی را بیان کنیم که با راه اندازی کسب و کار در کشور لهستان می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید.

اخذ اقامت لهستان با ثبت شرکت در این کشور

بسیاری از کارآفرینانی که برای  ثبت شرکت لهستان اقدام می‌کنند تصمیم دارند که از این طریق مهاجرت کنند. آن‌ها می‌خواهند در محیطی کار کنند که ثبات و امنیت اقتصادی وجود داشته باشد و به همین خاطر موسسه یورو اقامت ثبت شرکت در لهستان را به آن‌‎ها پیشنهاد می‌‎دهد.

لهستان در قلب اروپا قرار دارد و از جهات مختلف از طرف اتحادیه اروپا حمایت و پشتیبانی می‌شود؛ از این رو در چند سال گذشته ثبات و امنیت اقتصادی شگفت‌انگیزی بر این کشور حاکم بوده است و اکنون می‌توان برای راه اندازی و توسعه کسب و کار روی آن حساب کرد.

دولت لهستان به کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که بتوانند شرکت خود را در لهستان راه اندازی کنند، اقامت لهستان را به صورت موقت اعطا می‌کند. این اقامت موقت هر ساله به مدت پنج سال تمدید می‌شود و در نهایت پس از گذشت 5 سال دائمی می‌شود.

انتقال کسب و کار از کشورهای دیگر به لهستان

یکی از روش‌های مهم برای  ثبت شرکت لهستان انتقال کسب و کار محسوب می‌شود. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران کسب و کار خود را از این طریق از ایران یا کشورهای دیگر به لهستان منتقل می‌کنند. وجود ثبات و امنیت اقتصادی بالا باعث شده است که بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برای انجام این کار تمایل داشته باشند.

در حال حاضر بازدهی و سود حاصل در کسب و کارها در لهستان واقعاً عالی است و به همین خاطر لهستان به عنوان کشور هدف بسیاری از صاحبان کسب و کار شناخته می‌شود.

یورو اقامت؛ حامی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برای  ثبت شرکت لهستان

موسسه یورو اقامت همه کارها را برای کارافرینان وسرمایه‌گذاران راحت کرده است. در صورتی که تمایل به  ثبت شرکت لهستان و اخذ اقامت این کشور از طرق کارآفرینی دارید، کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار گرفته است تماس بگیرید تا تمامی اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد و بتوانید خیلی راحت و آسوده و در سریع‌ترین زمان ممکن شرکت خود را در لهستان راه اندازی و اقامت لهستان را دریافت کنید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • ۹۸/۱۰/۱۴
  • euroeghamat euroeghamat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی