شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

  • ۰
  • ۰

اخذ اقامت سنت کیتس و نویز را از طریق سرمایه گذاری

در دریای آرام دریای کارائیب واقع شده است، جزیره کوچک دوقلوی سنتو کیتس و نویز به عنوان یکی از مقاصد مهم تعطیلات در دهه گذشته تبدیل شده است.
با توجه به تمام جاذبه های سنت کیتز و نویس، واقعا جای تعجب نیست که همراه با میلیون ها گردشگر که به این کشور می آیند، سرمایه گذاران خارجی نیز به هزاران نفر از سرمایه گذاران پیچیده به سنت کیتس و نویز حرکت می کنند مشتاق به استفاده از فضای کسب و کار کشور و قوانین، مزایای مالیات خود و فرصت های بی نظیر آن برای سرمایه گذاری و توسعه املاک و مستغلات واخذ اقامت است.

این جزیره کوچک به یک بازیکن بزرگ در سرمایه گذاری بین المللی تبدیل شده است، زیرا کشور خود را آماده کرده است تا هزاران سرمایه گذار خارجی را جذب کند، با ارائه برنامه های سرمایه گذاری قدیمی ترین و مشهور ترین کشور جهت سرمایه گذاری محسوب می شود. بر اساس این برنامه، سرمایه گذاران خارجی سرمایه را به کشور تزریق می کنند و به همین ترتیب کشور به ارائه کارت اقامت و گذرنامه برای سرمایه گذاران و خانواده ها می پردازد.

این کشور گزینه های زیادی برای سرمایه گذاران علاقمند دارد که مهمترین آن پروژه سرمایه گذاری املاک است که آن را مورد بحث قرار می دهد 

پروژه های سرمایه گذاری املاک و مستغلات سنت کیتس و نویس

 سنت کیتس و نویز تعدادی از پروژه های املاک و مستغلات را به عنوان برنامه های واجد شرایط برای برنامه اخذ اقامت و برنامه سرمایه گذاری تعیین کرده اند و ممکن است یک خارجی حداقل 400،000 دلار را در یک پروژه سرمایه گذاری کند. دو پروژه محبوب این کشور هتل پارک هیت سنت کیتس و سیتی کیوتیتیان هیل رویل است.

هتل پارک Hyatt سنت کیتس

پارک هیات واقع در خلیج موز در یک ساحل منزوی از منظره عالی از جزیره نینوا و آبهای آبی و آسمان پر از آب است. پارک هیات بخشی از یک پروژه چند ساله فوق العاده لوکس چند میلیارد دلاری است که شامل اقامتگاه های لوکس، دریاچه فوق العاده دریایی، زمین گلف در سطح جهانی، رستوران های پنج ستاره، ویلا ها و بوتیک های خرید می باشد. با سرمایه گذاری در این پروژه، مهاجرین خارجی سهم این هتل پنج ستاره را به دست خواهند آورد.

اخذ اقامت

  • ۹۷/۰۴/۱۹
  • euroeghamat euroeghamat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی