شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

۳۲ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت لهستان امروزه به عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای راه اندازی یا گسترش کسب و کار در اروپا محسوب می‌شود. کارآفرینان معمولاً پس از ثبت شرکت برای اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت اقدام می‌کند. برخی از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان تمایل دارند که بدانند چه زمینه‌های برای راه اندازی کسب و کار در لهستان مناسب و مورد نیاز است.

مشاوران و متخصصان یورو اقامت پس از تجزیه و تحلیل فراوان روی کسب و کارهای مختلف و مراجعه به اسناد رسمی لهستان به این نتیجه رسیدند که چند زمینه برای ثبت شرکت لهستان فوق‌العاده است. در ادامه به این چند زمینه اشاره می‌شود.

زمینه‌های مورد نیاز برای ثبت شرکت لهستان

1. کشاورزی

یکی از بهترین و پرطرفدارترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان ورود به حوزه کشاورزی و عرضه محصولات به بازار است. امروزه صنعت کشاورزی به یکی از پیشرفته‌ترین صنایع تبدیل شده است و در صورتی که بتوانید شرکت خود را در این زمینه ثبت و کسب و کاری موفق راه اندازی کنید، در یک بازه زمانی کوتاه می‌توانید به اهداف خود برسید.

2. ساخت و تولید

در صورتی که بتوانید در عرصه ساخت و تولید وارد شوید و نقش‌‌آفرینی کنید تا سال 2025 به یکی از غول‌های کسب و کار در لهستان تبدیل خواهید شد. ثبت شرکت در عرصه‌ خودروسازی، فولاد و غیره طرفداران زیادی در بین کارآفرینان دارد.

3. معدن

یفآفر

یکی از بهترین حوزه‌های کاری برای ثبت شرکت لهستان معدن است. کشف و استخراج معادن به ویژه معادن زغال سنگ، یکی از بهترین و مورد نیازترین زمینه‌ها برای راه اندازی کسب و کار در کشور لهستان است. درآمد حاصل از این حوزه کاری می‌تواند یک کارآفرین را از فرش به عرش برساند.

4. انرژی

انرژی یکی از بخش‌های پرطرفدار برای کارآفرینی و سرمایه‌‎گذاری است و سود خوبی به همراه دارد. در صورتی که بتوانید در زمینه انرژی خورشیدی، بادی، آبی (انرژی‌های پاک) فعالیت کنید، می‎‌توانید نظرات مختلفی را در این کشور جلب نمایید. بحث انرژی برای صنایع خیلی مهم‌تر است؛ زیرا باید مبالغ هنگفتی بابت برق مصرفی بپردازند. از این رو وارد شدن به حوزه انرژی و نوآوری در این زمینه می‌تواند به سودهای خوبی ختم شود.

در هر چهار زمینه کاری فوق می‌توانید به راحتی اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را دریافت کنید.

متخصصان یورو اقامت؛ منتظر ارائه بهترین خدمات به شما

در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را در لهستان راه اندازی کنید و اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را بگیرید، لطفاً با شماره‌های یورو اقامت که در سایت قرار دارد، تماس بگیرید. مشاوران و متخصصان این مجموعه با تکیه بر تجربه خود می‌توانند بهترین خدمات مشاوره‌ای را در زمینه راه اندازی بیزنس در لهستان در اختیار شما قرار دهند و زمینه موفقیت شما را در این کشور فراهم کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت لهستان در حوزه‌های پردرآمد به یکی از دغدغه‌های کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. درست است که با ثبت شرکت لهستان در زمینه‌های مختلف می‌توانید وارد فرآیند اخذ اقامت لهستان شوید ولی موضوعی که در این بین وجود دارد این است که کارآفرینان تمایل شدیدی به ورود به حوزه‌های کاری پردرآمد دارند.

حوزه‌های پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان در سال 2020

1. ساخت و ساز (ساختمان‌سازی)

ساخت و ساز در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله لهستان پردرآمد است. نکته‌ای که باید  پس از ثبت شرکت لهستان مد نظر قرار دهید، جذب نیروی انسانی کارآمد و متخصص در این کشور است. برای آن‌که یک شرکت ساختمانی به درآمد بالایی برسد به پشت‌کار و حوصله زیادی نیاز است.

2. مشاوره در زمینه‌های گوناگون

یکی از حوزه‌هایی که در تمام طول تاریخ درآمد خوبی به همره داشته، مشاوره بوده است. می‌توانید با ارائه خدمات مشاوره‌ای در کشور لهستان به درآمد خوبی دست پیدا کنید. مشاوره شامل موارد زیر می‌شود:

  • روان‌شناسی
  • کسب و کار
  • تحصیل
  • تغذیه
  • پزشکی

زمینه‌های بسیاری هست که با ورود به آن‌ها می‌توانید پس از ثبت شرکت لهستان به درآمد خوبی برسید.

3. آموزش در زمینه‌های مختلف

در حال حاضر آموزش در سراسر جهان از جمله لهستان به عنوان یکی از پردرآمدترین زمینه‌ها شناخته می‌شود. در صورتی که بتواند یک شرکت آموزشی در لهستان راه اندازی کنید و در یک زمینه خاص (مورد نیاز) شروع به آموزش کنید، خیلی زود می‌توانید دانشجو یا هنرجو بپذیرید و درآمد خوبی برای خود کسب نمایید.

سال 2020 سال اینترنت و شبکه‌های اجتماعی است. هر کسب و کاری که می‌خواهید راه اندازی کنید، ابتدا از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید و مخاطبان را از طریق اینترنت به سمت خود فرابخوانید.

4. درمان و دارو

قرار است که در چند سال آینده، لهستان به قطب دارو در اروپا تبدیل شود. بنابراین شما نیز می‌توانید یکی از فعالان این حوزه باشید و با تولید دارو در این کشور یا عرضه داروهای گیاهی پس از اخذ مجوزهای لازم، به موفقیت برسید.

یورو اقامت؛ موسسه‌ای برای ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان در کوتاه‌ترین زمان

موسسه یورو اقامت با بهره‎‌مندی از متخصصان و مشاوران زبده در زمینه ثبت شرکت لهستان و اخذ اقامت این کشور، می‌تواند در تمامی مراحل راه اندازی کسب و کار در کنار شما باشد تا بتوانید کسب و کار خود را در سریع‌ترین زمان ممکن در این کشور راه اندازی کنید. در صورتی که سوالی در این زمینه دارید، با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت لهستاندر چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. کارآفرینان با راه اندازی کسب و کار خود در این کشور می‌تواند اقامت لهستان را به دست آورند و به این شور مهاجرت کنند. با روند رو به رشد این کشور در سال‌های اخیر احتمالاً در سال‌های آینده، لهستان به یکی از قدرت‌های اقتصادی اروپا و جهان تبدیل خواهد شد.

در این مطلب تصمیم داریم چشم‌اندازی از آینده لهستان تا سال 2025 ارائه دهیم تا کارآفرینانی که قصد ثبت شرکت لهستان را دارند بتوانند هر چه سریع‌تر وارد فرآیند راه اندازی شرکت و اخذ اقامت لهستان شوند.

ثبت شرکت لهستان برای رشد و پیشرفت کسب و کار در اروپا

یکی از اهداف دولت لهستان این است که تا سال 2025، به هفتمین اقتصاد بزرگ اتحادیه اروپا تبدیل شود. در صورتی که شما نیز بتواند کسب و کاری پویا و فعال در این کشور داشته باشید تا سال 2025، به موفقیت‌های چشمگیری خواهید رسید.

سرانه تولید ناخالص داخلی عالی

لهستان قصد دارد که در پنج سال آینده، تولید ناخالص داخلی خود را با اسپانیا، ایتالیا و پرتقال برابر کند. با این روند، پس از ثبت شرکت لهستان  کسب و کار شما هم پیشرفت خواهد کرد و با تقاضای بیشتری در بازار اروپا و جهان روبرو خواهید شد.

تبدیل شدن لهستان به سومین تولیدکننده فرآیند در اتحادیه اروپا

حوزه صنعت و تولید در سال‌های آینده در لهستان رشد چشم‌گیری خواهد داشت. بنابراین با ثبت شرکت لهستان و ورود به این دو زمینه می‌توانید سهم خود را از رشد و پیشرفت در لهستان بگیرید.

ایجاد 500 هزار شغل در زمینه خدمات پیشرفته کسب و کار

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در سال 2025 در لهستان می‌افتد این است که 500 هزار شغل فقط در زمینه خدمات پیشرفته کسب و کار در این کشور ایجاد می‌شود.

استخدام 2.4 میلیون نفر در لهستان

کسب و کارها در لهستان در چند سال آینده به حدی افزایش خواهد یافت که بیش از 2.4 میلیون کارگر در این کشور استخدام خواهند شد. شاید یکی از کسب و کارهای مهمی که در این کشور ایجاد می‌شود، کسب و کار شما باشد.

تبدیل شدن لهستان به قطب داروسازی اروپا

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که تا سال 2025 در لهستان رخ می‌دهد این است که لهستان به قطب داروسازی اروپا تبدیل می‌شود. در صورتی که بتواند از ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان در این حوزه نقش‌آفرینی کنید، احتمالاً می‌توانید از مزایای این کسب و کار بهره‌مند شوید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان دارید، کافی است با شماره‌های یورو اقامت (مندرج در سایت) تماس حاصل نمایید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت لهستان در زمینه‌های مختلفی می‌تواند به درآمدهای شگفت‌انگیز ختم شود. سال 2020 یکی از بهترین سال‌ها برای راه اندازی کسب و کار در کشور لهستان نامگذاری شده است. کارآفرینان می‌توانند با ثبت شرکت لهستان پس از مدتی معین به اقامت لهستان دست پیدا کنند.

در این مطلب تصمیم داریم چند ایده برای ثبت شرکت لهستان معرفی کنیم تا کارآفرینانی که تصمیم دارند کسب و کار خود را در سال 2020 در این کشور راه اندازی کنند، بدانند که چه ایده‌هایی در شرایط فعلی لهستان جواب می‌دهد و آنان را به ثروت می‌رساند.

ایده‌های بی‌نظیر برای ثبت شرکت لهستان

1. برگزاری و برنامه‌ریزی رویدادها

امروزه برنامه‌ریزی و برگزاری رویدادها کار چندان ساده و راحتی نیست. به همین خاطر افراد ترجیح می‌دهند که رویدادهایی مانند عروسی، جشن یا کنفرانس را به شرکت‌های برگزارکننده بسپارند. در صورتی که بتوانید وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان در این زمینه شوید، مطمئن در یک بازه زمانی کوتاه، درآمد خوبی کسب خواهید کرد ولی چند نکته وجود دارد که باید بدانید:

  • در این کار نیاز به افرادی دارید که با تمام رسم و رسوم لهستان آشنا باشند
  • فروشگاه‌های مختلف و قیمت‌های مناسب را بدانند
  • توانایی مذاکره و خرید تجهیزات لازم با قیمت منصفانه را داشته باشند (مهارت چانه‌زنی)

2. فعالیت در زمینه گردشگری

گردشگری در سراسر جهان در حال رشد و پیشرفت است و به همین خاطر کارآفرینان زیادی تمایل دارند که وارد این حوزه کاری شوند و با ثبت شرکت لهستان فعالیت خود را در این کشور آغاز کنند. لهستان مناطق گردسگری بسیاری دارد و به همین خاطر فوق‌العاده درآمدزا است. در صورتی که بخواهید وارد این حوزه کاری شوید، نیاز به چند مهارت نیاز دارید:

  • آشنایی با نقاط گوناگون گردشگری لهستان
  • ارائه خدمات با قیمت و کیفیت راضی‌کننده
  • آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم لهستان

شایان ذکر است که امکان جذب و استخدام متخصصان این زمینه پس از راه اندازی کسب و کار در لهستان وجود دارد.

مشورت با متخصصان موسسه یورو اقامت

در صورتی که تصمیم دارید شرکت خود را در سال 2020 در لهستان راه اندازی کنید و اقامت لهستان را بگیرید، کافی است تلفن را بردارید و با مشاوران یورو اقامت تماس بگیرید و تمامی سوالاتی که در مورد راه اندازی بیزنس و اخذ اقامت لهستان دارید، از آنان بپرسید. این متخصصان می‌توانند تمامی ابهامات شما را برطرف کنند و پیشنهادهای خوبی به شما ارائه دهند. مشاوران یورو اقامت منتظر ارائه بهترین خدمات مشاوره‌ای به شما هستند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت لهستان  و راه اندازی کسب و کارهای کوچک و بزرگ در این کشور چند سالی است که برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران جذاب شده است. بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران با ثبت شرکت لهستان  تلاش می‌کنند که درآمد خوبی در این کشور به دست آورند. همچنین با این کار می‌تواند به راحتی اقامت لهستان را هم دریافت کنند.

سال 2020 می‌تواند سال خوبی برای کارآفرینی در لهستان باشد و شما را به آرزوهایتان برساند. در این مطلب تصمیم داریم که چند ایده عالی برای راه اندازی بیزنس در لهستان مطرح کنیم تا کارآفرینانی که قصد دارند کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنند و اقامت لهستان را دریافت کنند، بتوانند با چند ایده عالی برای کار در لهستان آشنا شوند.

ثبت شرکت لهستان  در زمینه مراقبت از کودکان و سالمندان

یکی از بهترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان ، وارد شدن به حوزه مراقبت از کودکان و سالمندان است. امروزه زندگی مردم دچار پیچیدگی‌ها و مشغله‌های بسیاری شده است. افراد نیاز به سازمان‌ها و افرادی دارند که بتوانند فرزندان خود را به آن‌ها بسپارند و به کارهای روزمره خود بپردازند.

شما با ثبت شرکت لهستان  و راه اندازی یک بیزنس برای اعزام پرستار به منازل می‌‎توانید درآمد خوبی کسب کنید. البته باید به فکر جذب نیروی انسانی کاردان و ماهر در این زمینه باشید که خوشبختانه لهستان از این نظر کاستی و کمبود ندارد.

فعالیت در زمینه ساخت و تعمیر مبلمان

ساخت و تعمیر مبلمان می‌تواند فوق‌العاده درآمدزا باشد. شما می‌‎توانید کسب و کاری که در کشور مبدأ (مانند ایران) داشته‌اید را حفظ کنید و شعبه‌ای از آن در کشور لهستان افتتاح کنید. همچنین می‌توانید با یکی از برندهای معتبر دنیا در این زمینه به توافق برسید و نمایندگی آن را در لهستان باز کنید.

بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران سعی می‌کنند که کسب و کاری که در کشور مبدأ داشته‌اند را در کشوری دیگر توسعه دهند؛ زیرا وارد شدن به حوزه‌های کاری جدید نیاز به دانش، مهارت و البته ریسک‌پذیری دارد.

موسسه یورو اقامت؛ متعلق به تمامی کارآفرینان

آیا در اندیشه ثبت شرکت لهستان  هستید؟ آیا می‌خواهید کسب و کاری قدرتمند در لهستان راه اندازی کنید؟ آیا فکر ایجاد یک بیزنس پردرآمد را در سر می‌پرورانید؟ خیلی عالی است! موسسه یور اقامت تمامی رویاهای شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. این موسسه شرکت شما را راه اندازی می‌‎کند و اقامت لهستان را برای شما می‌گیرد. کافی با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت لهستان  نزد بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای راه اندازی کسب و کار به حساب می‌آید. یکی از مهم‌ترین دلایل راه اندازی شرکت در این کشور این است که می‌توانید اقامت لهستان را دریافت کنید.

سال 2020 به عقیده بسیاری از کارآفرینان یکی از بهترین سال‌ها برای ثبت شرکت لهستان  است؛ زیرا این کشور به رشد و توسعه خوبی رسیده است و می‌تواند درآمدهای خوبی برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته باشد. در چنین مواقعی، وجود ایده‌های خوب و سازنده بسیار موثر  و کارساز خواهد بود. ادامه این مطلب تصمیم داریم به چند ایده عالی برای ثبت شرکت لهستان  در سال 2020 اشاره کنیم.

برای ثبت شرکت لهستان  کسب و کارهای اینترنتی را در اولویت قرار دهید

قصد راه اندازی هر کسب و کار را دارید، سعی کنید از اینترنت برای رشد و توسعه آن استفاده کنید. امروزه عصر دیجیتال مارکتینگ است. تمامی افراد قبل از خرید، کالای مورد نیاز خود را در گوگل جستجو می‌کنند. اگر بتوانید خود را در نتایج جستجو نمایش دهد و مشتری را برای خرید متقاعد کنید، مطمئن باشید که منافع زیادی در این کشور کسب خواهید کرد.

ثبت شرکت لهستان برای رشد و پیشرفت به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نیاز دارد. تا حد امکان از ابزارهای روز در کسب و کار خود استفاده کنید.

فروشگاه پوشاک برای تمامی سنین

فروش پوشاک در تمامی طول تاریخ پرطرفدار بوده است و افراد زیادی در این زمینه فعالیت کرده‌اند. یکی از بهترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان  ، فروشگاه پوشاک است. تفاوتی که سال 2020 با سایر سال‌ها دارد این است که با هوشمندی فروشگاه خود را باز کنید و با ارائه قیمت مناسب و کیفیت عالی، بازار را در دستان خود بگیرید.

روش‌های مختلفی برای راه اندازی فروشگاه پوشاک وجود دارد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره شده است:

  • برندسازی
  • ایجاد شعبه
  • اخذ فرنچایز (گرفتن مجوزهای مربوط به افتتاح نمایندگی یک برند معتبر)

موسسه یورو اقامت آماده ارائه تمامی خدمات ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان

موسسه یورو اقامت یکی از بهترین مجموعه‌های فعال در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان است. این موسسه خدمات خود را در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن ارائه می‌دهد. در صورتی که قصد دارید بیزنس خود را در سال 2020 در لهستان راه اندازی کنید، کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد، تماس بگیرید و از مشاوره متخصصان یورو اقامت بهره‌مند شوید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت لهستان از روش‌های گوناگونی امکان‌پذیر است. دو مورد از معمول‌ترین روش‌های برای ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان ، برندسازی و فرنچایز است. بسیاری از کارآفرینان سوال می‌کنند که کدام روش برای راه اندازی کسب و کار و بیزنس در لهستان بهتر است و از کارشناسان ما می‌خواهند که این موضوع را برای آن‌ها باز و شفاف کنند.

در این مطلب تصمیم داریم که به صورت کامل به مقایسه ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز .و برندسازی بپردازیم تا این موضوع برای همه کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان شوند، روشن و مشخص شود.

امکان اخذ اقامت لهستان ؛ فصل مشترک فرنچایز و برندسازی

هر دو زمینه برای ثبت شرکت در کشور لهستان، در یک مسئله اشتراک دارند و آن، امکان اخذ اقامت لهستان است. کارآفرینان با راه اندازی کسب و کار از هر روش می‌تواند اقامت این کشور را برای خود و اعضای خانواده اخذ نمایند.

مزایا و معایب ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز

در این بخش از مطلب قصد داریم که در قالب یک جدول به مزایا و معایب روش فرنچایز بپردازیم.

 

مزایا و معایب ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز (در زمینه پارچه و پوشاک)
مزایا معایب
·        عدم نیاز به هزینه هنگفت در زمینه بازاریابی

 

·        عدم نیاز به آزمون و خطا برای رسیدن به بهترین روش فروش

·        عدم نیاز به فکر در مورد چیدمان فروشگاه

·        لزوم پرداخت بخشی از درآمد به صاحب برند

 

·        لزوم پیاده‌سازی تفکرات و سیاست‎‌های مدیریت برند

 

به طور کلی فرنچایز برای افرادی مناسب است که رقبای زیادی دارند و .نیاز دارند که برند معروفی داشته باشند.

 

مزایا و معایب راه اندازی کسب و کار در لهستان از طریق برندسازی

جدولی هم برای پرداختن به مزایا و معایب ثبت شرکت لهستان از روش برندسازی رسم شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

مزایا و معایب روش برندسازی برای راه اندازی بیزنس پارچه و پوشاک
مزایا معایب
·        مالکیت صد در صد شرکت

 

·        تمامی درآمد حاصل از روش برندسازی متعلق به خودتان است

·        می‌توانید محصولات خود را به سراسر اروپا و جهان صادر کنید

·        کیفیت و قیمت پارچه و پوشاک در دستان شما است

·        برندسازی نیاز به زمان دارد. باید صبور باشید تا به درآمد برسید.

 

·        در صورتی که محصولات شما کیفیت و قیمت مناسب نداشته باشد، به مشکل خواهید خورد و برند شما با مشکل مواجه می‌شود.

 

به طور کلی موسسه یورو اقامت امکان راه اندازی کسب و کار از تمامی روش‌ها را برای متخصصان فراهم می‌کند. در تمامی مراحل ثبت شرکت و. اخذ اقامت در کنار شما خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش کار، کافی است با متخصصان و مشاوران یورو اقامت تماس حاصل نمایید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت لهستان در زمینه پوشاک و پارچه از روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. یکی از روش‌ها، روش فرنچایز یا اخذ نمایندگی است. این روش امکان اخذ اقامت لهستان را برای کارآفرین یا سرمایه‌گذار فراهم می‌کند. این روش مزایای خاص خودش را دارد. در این مطلب قصد داریم به مزایای روش فرنچایز در زمینه پوشاک و پارچه اشاره کنیم تا کاربرانی که قصد ثبت شرکت لهستان در این زمینه را دارند، بتوانند با یکی از بهترین روش‌ها آشنا شوند.

مزایای روش فرنچایز در ثبت شرکت لهستان در زمینه پوشاک و پارچه

1.  ثبت شرکت لهستان از راه فرنچایز؛ راحت و بی‌دردسر

مزیت اصلی این روش راحت و بی‌دردسر بودن آن است. به این معنا که اگر فردی کسب و کار خود را از روش برندسازی راه اندازی کند، مجبور می‌شود که کلی زحمت بکشد تا برند خود را به مردم معرفی کند ولی در روش فرنچایز، برند شما بین اقشار مختلف کاربران شناخته‌شده و معروف است و نیازی نیست که برای جذب مشتری، زحمت زیادی بکشید.

2.هزینه‌های بازاریابی را بی‌خیال شوید

یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز این است که لازم نیست هزینه‌‎های زیادی صرف بازاریابی کنید. برند اصلی که برای خودش تبلیغ و بازاریابی می‌کند، نتیجه فعالیت‌های او برای شما هم اثربخش خواهد بود.

3.روش اثبات‌شده برای رسیدن به درآمد

مزیت اصلی روش فرنچایز این است که برند اصلی، تمامی روش‌های لازم برای فروش و درآمدزایی را در اختیار شما می‌گذارد و کالاهای باکیفیت خود را در اختیار شما قرار می‌دهد. در نتیجه نیازی نیست برای پیدا کردن بهترین روش‌ها و اجناس موجود در بازار دست به آزمون و خطا بزنید. همه چیز برای شما فراهم شده است.

4.همه چیز به عهده صاحب برند است، حتی طراحی دکوراسیون!

روش فرنچایز روشی است که کارآفرین به ازای پرداخت مبلغی مشخص به صاحب برند، تمامی آموزش‌های لازم برای فروش کالاها را آموزش می‌بیند. گام بعدی در این کار، طراحی دکوراسیون و چیدمان محصولات در مغازه است. متخصصان برند در این کار هم تخصص دارند و به شما کمک خواهند کرد.

موسسه یورو اقامت، متخصص در فرنچایز

موسسه یورو اقامت می‌تواند تمامی امور مربوط به ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما انجام دهد تا بتوانید تمرکز اصلی خود را برای جلسه فرنچایز و نحوه رسیدن به موفقیت بگذارید. این مجموعه متخصصانی دارد که در مرحله مذاکره فرنچایز نیز شما را تنها نمی‌گذارند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با مشاوران این مجموعه تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت لهستان یکی از توصیه‌های اصلی متخصصان یورو اقامت به کارآفرینان حوزه پوشاک و پارچه است. این کارآفرینان با ثبت شرکت لهستان در این زمینه می‌توانند اقامت لهستان را دریافت کنند. لهستان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای راه اندازی کسب و کار به حساب می‌آید و با این کار می‌توانید محصولات خود را به سراسر اروپا و حتی جهان صادر کنید.

یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای ثبت شرکت لهستان در حوزه پارچه و پوشاک، روش برندسازی است. این روش مزایای و معایب خاص خودش را دارد ولی مزایایی که دارد باعث می‌شود که کارآفرینان از معایب آن چشم‌پوشی کنند. در ادامه به مزایای ثبت شرکت لهستان از طریق برندسازی اشاره خواهیم کرد.

مزایای ثبت شرکت لهستان از روش برندسازی

1.  ثبت شرکت لهستان با مالکیت 100 درصد!

یکی از مزایای ثبت شرکت لهستان از روش برندسازی این است که می‌توانید می‌توانید مالکیت کامل و 100 درصدی شرکت خود را داشته باشید. بعضی از کشورها امکان مالکیت صد در صدی را برای شما فراهم نمی‌کنند و حتماً باید بخشی از سهام شرکت را به نام یکی از شهروندان آن کشور ثبت کنید.

2. امکان واردات و صادرات پارچه و پوشاک به سراسر اروپا و جهان

لهستان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. از این رو اگر بخواهید مواد اولیه از سایر کشورهای این اتحادیه وارد کنید یا محصولات خود را به سایر کشورهای اتحادیه اروپا صادر کنید، نیازی به پرداخت هزینه‌ ندارید و این یکی از بزرگ‌ترین مزایای ثبت شرکت لهستان از روش برندسازی است.

3. کیفیت و قیمت مناسب، شما را به اوج می‌رساند

در صورتی که بتوانید کسب و کاری قدرتمند و برندی باکیفیت در این کشور راه اندازی کنید و محصولات خود را با قیمتی مناسب به بازار عرضه کنید، در عرض چند سال می‌توانید بازار خوبی را به سمت خود جلب و جذب کنید.

4. درآمدتان را با کسی تقسیم نخواهید کرد

اگر شرکت خود را از روش فرنچایز راه اندازی کنید، شاید خیلی زود به درآمد قابل توجهی برسید ولی باید طبق قرارداد درصدی از درآمد خود را به صاحب برند واگذار کنید. این در حالی است که در روش برندسازی، تمامی درآمدها متعلق به خودتان است.

موسسه یورو اقامت، همراه همیشگی شما در تمامی مراحل

موسسه یورو اقامت سوابق طولانی و درخشانی در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق راه اندازی بیزنس و کسب و کار دارد. این موسسه در تمامی مراحل در کنار شما خواهد بود و مشاوره‌‎های لازم را در تمامی زمینه‌ها به شما ارائه خواهد داد تا بتوانید کسب و کار خود را به آرامی رشد دهید و به جایگاهی مطمئن برسانید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت لهستان در زمینه‌های متنوعی صورت می‌گیرد و موسسه یورو اقامت تاکنون شرکت‌های متنوعی را در این کشور به ثبت رسانده و اقامت لهستان را برای افراد زیادی گرفته است. یکی از زمینه‌های خوب و پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان ، فروش پارچه و پوشاک به حساب می‌آید. در این مطلب تصمیم داریم به این حوزه‌ و روش‌های متنوع آن بپردازیم.

انواع روش‌های راه اندازی کسب و کار فروش پارچه و پوشاک

در صورتی که قصد دارید پس از ثبت شرکت لهستان به فروش پارچه و پوشاک بپردازید، چند مسیر پیش روی شما قرار دارد که در ادامه به این مسیرها اشاره می‌شود:

  • برندسازی در لهستان
  • راه اندازی شعبه‌ای از کسب و کار شخصی در لهستان
  • فرنچایز

هر کدام از روش‌های بالا، مزایا و معایب خود را دارد و برای رشد و پیشرفت در هر کدام نیاز به اطلاعاتی است که به صورت مختصر و مفید در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود. نکته مشترکی که بین تمامی روش‌های ثبت شرکت وجود دارد این است که کارآفرین می‌تواند از طریق ثبت شرکت، اقامت لهستان را دریافت کند.

برندسازی؛ مسیری دشوار اما باارزش برای ثبت شرکت لهستان

برندسازی در واقع ثبت شرکت با این نام تجاری (برند) دلخواه است. پس ازثبت شرکت لهستان ، باید تمامی تلاش خود را برای معروفیت برند خود به کار ببندید. باید بهترین و در حال مناسب‌ترین پارچه‌ها و لباس‌های بازار جهانی را به بازار لهستان عرضه کنید و از طریق آن درآمد کسب کنید. در این روش همه چیز بر عهده شما است.

راه اندازی شعبه‌ای از کسب و کار شخصی در لهستان

یکی از راه‌های راه اندازی کسب و کار در کشور لهستان این است که فرض کنید در زمینه پارچه و پوشاک در کشور دیگری غیر از لهستان (مثلاً ایران) کار می‌کنید و تمایل دارید که این کسب و کار را در کشور دیگری رشد و توسعه دهید. می‌توانید با ثبت شرکت لهستان ، کسب و کار خود را به این کشور بکشانید و آن را رشد و توسعه دهید.

فرنچایز؛ آسان و پردرآمد

روش فرنچایز در واقع اخذ نمایندگی یک برند معتبر پوشاک و پارچه محسوب می‌شود. این روش فوق‌العاده درآمدزا است. در مقاله « ثبت شرکت لهستان در زمینه پوشاک و پارچه (روش فرنچایز)» به صورت مفصل به این موضوع می‌پردازیم.

موسسه یورو اقامت، امکانات لازم برای ثبت شرکت لهستان از روش‌های گوناگون را فراهم کرده است. در صورتی که نیاز به اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت دارید، این موسسه می‌تواند تمام امور لازم را برای شما در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و پرسیدن سوالات، کافی از طریق شماره‌های تماس مندرج با سایت، با مشاوران و متخصصان ما در این موسسه تماس حاصل فرمایید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • euroeghamat euroeghamat