شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

۱۳ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فرصت های اخذ اقامت اروپا ومهاجرت تجاری به جمهوری چک

یکی از کشور هایی که مورد توجه سرمایه گذاران جهت اخذ اقامت اروپا می باشد جمهوری چک می باشد .جمهوری چک  در اروپا مستقر است و یکی از کشور های عضو اتحادیه اروپا می باشد، دارای اقتصاد رو به رشدی است و از سرمایه گذاران خارجی استقبال می کند. کشوری با فرهنگ داری تاریخ و هنر، جمهوری چک جایگاه جذابی برای سرمایه گذارانی که به دنبال اخذ اقامت دائم و فرصت های سرمایه گذاری بین المللی هستند می باشد.

 ویزای موقت بلند مدت در جمهوری چک

جمهوری چک یک روند دو مرحله ای برای اخذ اقامت دائم از طریق کارآفرینی ایجاد کرده است. دولت جمهوری چک باید سرمایه گذار را برای اخذ اقامت دائم و طولانی مدت در نظر بگیرد. برای انجام این کار، سرمایه گذار باید درخواستی را به دولت چک بدهد که در میان مواد دیگر توضیح اهداف اقامت سرمایه گذار، نوع سرمایه گذاری در کسب و کار، فعالیت تجاری / خدمات تجاری و غیره را توضیح دهد. هنگامی که درخواست تایید شد ، سرمایه گذار و خانواده (همسر و فرزندان کوچک) اقامت موقت دریافت می کنند که در ابتدا برای شش ماه معتبر است. (جمهوری چک، ویزای بلند مدت را گسترش نمی دهد، بلکه مجوز های اقامت صادر می کند که در زیر شرح داده شده است.)

اخذ اقامت اروپا به صورت دائم

هنگامی که سرمایه گذار در جمهوری چک بیش از 90 روز اقامت داشته و همچنان قصد اقامت در جمهوری چک را برای مدت بیش از یک سال دارد و همچنان به توسعه شرکت تجاری فکر می کند، می تواند برای مدت طولانی درخواست اخذ اقامت اروپا بدهد. برای انجام این کار، سرمایه گذار درخواست را به دولت چک ارائه می دهد، این بار باید دولت را به اثبات برساند که برای حمایت از خانواده سرمایه کافی داشته باشد
سرمایه گذار ملزم به ارائه درخواست نه زودتر از 90 روز پس از ورود اولیه در جمهوری چک و نه بعد از چهارده روز قبل از انقضای ویزای بلند مدت می باشد. اگر تأیید شود، سرمایه گذار و خانواده اجازه اقامت طولانی مدت اقامت خواهند داشت که برای دوره اولیه دو ساله معتبر است. این مجوزها ممکن است چندین بار تمدید شود پس از اینکه سرمایه گذار حداقل پنج سال در جمهوری چک اقامت داشت، می تواند برای شهروندی چک و اخذ اقامت دائم اقدام کند. برای انجام این کار، سرمایه گذار باید نشان دهد که 5 سال در چک اقامت داشته است و مدرکی مبنی بر اینکه سرمایه گذار برای مجازاتی محکوم نشده است و مدرکی مبنی بر این که سرمایه گذار تمام تعهدات مربوط به داشتن بیمه درمانی و پرداخت حقوق اجتماعی، مالیات، حقوق بازنشستگی و سایر هزینه های مورد نیازرا پرداخت کرده است علاوه بر این، باید در مصاحبه ای با یک مقام دولتی چک حضور یابد تا مقام رسمی نشان دهد که سرمایه گذار دارای دانش قابل قبول از زبان چک است

اگر به دنبال ااخذ اقامت اروپا و سرمایه گذاری هستید جهت اطلاع بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید 09129158913

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

فرصت های اخذ اقامت اروپا و سرمایه گذاری در استونی

یکی از کشور هایی که می تواند برای اخذ اقامت اروپا گزینه مناسبی باشد استونی است .استونی کشور کوچکی است که در شمال اروپا در نزدیکی ساحل بالتیک واقع شده است. و دارای یکی از بالاترین درآمد سرانه در مناطق اطراف و صنایع معدنی و فن آوری می باشد که دائما در حال گسترش هستند، استونی اخیرا سرمایه گذاران خارجی را جذب کرده است. این سرمایه گذاران ممکن است برای اقامت دائم استانبول واجد شرایط باشند که دارای مزایای زیادی است.

اخذ اقامت اروپا واستونی به صورت موقت

یک روند دو مرحله ای برای اخذ اقامت استونی توسط کارآفرینی وجود دارد. استونی به متقاضی اجازه اقامت موقت می دهد و برای درخواست مجوز موقت، سرمایه گذار درخواستی را به دولت استونی ارائه می دهد و به دولت اطلاع می دهد که سرمایه گذار برای اخذ مجوز بر اساس ایجاد و مدیریت یک شرکت که به اقتصاد کشور کمک خواهد کرد، واجد شرایط است. با این حال، این شرکت باید یک شاخه وابسته به شرکت تابعه یا به هر دلیلی با یک شرکت خارجی در ارتباط باشد این برنامه باید شامل طرح کسب و کار شرکت و فرم و اسناد عملیاتی آن باشد. متقاضی باید حداقل 65،000 یورو را در کسب و کار در استونی سرمایه گذاری کند. به طور مشابه، اگر متقاضی تنها مالک این شرکت باشد، حداقل 16،000 یورو نیاز به سرمایه گذاری در تجارت استونی دارد
هنگامی که درخواست تایید شد ، سرمایه گذار اجازه اقامت موقت را دریافت می کند و می تواند به استونی برای زندگی و کار برای شرکت (برای همسر و فرزندان کوچک واجد شرایط همراه با سرمایه گذار) نقل مکان کندمدت اعتبار مجوز اقامت موقت پنج سال است و مجوزها ممکن است افزایش یابد در صورتی که  شرکت هر ساله درآمد فروش حداقل 200،000 یورو را تولید کند

اخذ اقامت دائم در استونی

سرمایه گذار می تواند برای اخذ اقامت دائمی درخواست نماید. برای واجد شرایط بودن، سرمایه گذار باید حداقل پنج سال اقامت داشته باشد، دارای مجوز اقامت موقت معتبر، دارای درآمد قابل اطمینان باشد، بیمه درمانی، مهارت در زبان استونی و داشتن محل اقامت سرمایه گذار آدرس ثبت شده در ثبت نام جمعیت استونی

اگر به دنبال اخذ اقامت اروپا و سرمایه گذاری هستید جهت اطلاع بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید09129158913

 

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

مهاجرت تجاری و سرمایه گذاری در اسپانیا

کشور اسپانیا شدیدا نیازمند معرفی و توضیح است که چرا شهروندان خارجی مایل به نقل مکان به این کشور زیبا که دارای یکی از قدیمی ترین و ثروتمندترین فرهنگ ها در جهان است هستند. آب و هوا اسپانیا، سواحل، شهرها، معماری و جشنواره ها فقط تعداد کمی از جاذبه های است که هر ساله میلیون ها گردشگر را به این کشور جذب می کند. اسپانیا همچنین همراه با این جنبه های مطلوب، یکی از بالاترین استانداردهای کیفیت زندگی در جهان را حفظ می کند.رونق اقتصادی اسپانیا بر روی گردشگری، حمل و نقل و صنایع کشاورزی ساخته شده است. برای همه این دلایل و بیشتر، اسپانیا به سرمایه گذاران خارجی  فرصتی منحصر به فرد برای نقل مکان به یک کشور جذاب ارائه می دهد

برنامه سرمایه گذاران اسپانیا

در ماه های بعد 2013، دولت اسپانیا در نهایت ویزای اقامت طولانی مدت خود را تصویب کرد که برای اتباع خارجی است که با خرید اموال و املاک سرمایه گذاری در اسپانیا می کنند.ویزا، به نام ویزای طلای اسپانیا یا ویزای کارآفرین اسپانیا، به سرمایه گذاران خارجی می رسد که حداقل 500،000 یورو را برای خرید یک املاک مسکونی یا مجموعه ای از املاک اختصاص داده اند. در حالی که سرمایه گذاری در اسپانیا می تواند برای خرید ملک واقع در هر نقطه از اسپانیا استفاده شود، شش منطقه محبوب ترین بارسلونا، کوستا بلانکا، مادرید، جزایر بالئارس، کاستا دل سول و مورسیا است.خواص موجود در بارسلونا شامل ویلاها و آپارتمان ها است. در حالی که قیمت این ویژگیها بیشتر از سایر نقاط آن است، بارسلونا با توجه به نزدیک بودن آن به تمام شهرهای بزرگ اروپا (که در عرض یک ساعت یا دو ساعت پرواز هستند) محبوبیت زیادی دارد.کوئنت بلانکا منطقه ای زیبا از اسپانیا است که دارای بهترین مدارس بین المللی کشور است که در برنامه درسی بریتانیا انجام می شود. علاوه بر این، کاستور بلانکا از فرودگاه های آلیکانته و والنسیا فاصله دارد و با کشتی های نزدیک به جزایر ماریکا و ایبیزا فاصله دارد.به عنوان پایتخت اسپانیا، تقریبا باید اعلام شود که مادرید فرصت های ایده آل برای خرید ملک و سرمایه گذاری در اسپانیا را ارائه می دهد. فرهنگ غنی مادرید، سالانه صدها هزار مسافر را جذب می کند و یک پایگاه عالی برای بیشتر سفرهای اروپایی را فراهم می کند، به خصوص با توجه به اینکه ویزای طلایی اسپانیا برای اقامت در ملت نیست.

سرمایه گذاری در اسپانیا

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

اخذ اقامت سنت کیتس و نویز را از طریق سرمایه گذاری

در دریای آرام دریای کارائیب واقع شده است، جزیره کوچک دوقلوی سنتو کیتس و نویز به عنوان یکی از مقاصد مهم تعطیلات در دهه گذشته تبدیل شده است.
با توجه به تمام جاذبه های سنت کیتز و نویس، واقعا جای تعجب نیست که همراه با میلیون ها گردشگر که به این کشور می آیند، سرمایه گذاران خارجی نیز به هزاران نفر از سرمایه گذاران پیچیده به سنت کیتس و نویز حرکت می کنند مشتاق به استفاده از فضای کسب و کار کشور و قوانین، مزایای مالیات خود و فرصت های بی نظیر آن برای سرمایه گذاری و توسعه املاک و مستغلات واخذ اقامت است.

این جزیره کوچک به یک بازیکن بزرگ در سرمایه گذاری بین المللی تبدیل شده است، زیرا کشور خود را آماده کرده است تا هزاران سرمایه گذار خارجی را جذب کند، با ارائه برنامه های سرمایه گذاری قدیمی ترین و مشهور ترین کشور جهت سرمایه گذاری محسوب می شود. بر اساس این برنامه، سرمایه گذاران خارجی سرمایه را به کشور تزریق می کنند و به همین ترتیب کشور به ارائه کارت اقامت و گذرنامه برای سرمایه گذاران و خانواده ها می پردازد.

این کشور گزینه های زیادی برای سرمایه گذاران علاقمند دارد که مهمترین آن پروژه سرمایه گذاری املاک است که آن را مورد بحث قرار می دهد 

پروژه های سرمایه گذاری املاک و مستغلات سنت کیتس و نویس

 سنت کیتس و نویز تعدادی از پروژه های املاک و مستغلات را به عنوان برنامه های واجد شرایط برای برنامه اخذ اقامت و برنامه سرمایه گذاری تعیین کرده اند و ممکن است یک خارجی حداقل 400،000 دلار را در یک پروژه سرمایه گذاری کند. دو پروژه محبوب این کشور هتل پارک هیت سنت کیتس و سیتی کیوتیتیان هیل رویل است.

هتل پارک Hyatt سنت کیتس

پارک هیات واقع در خلیج موز در یک ساحل منزوی از منظره عالی از جزیره نینوا و آبهای آبی و آسمان پر از آب است. پارک هیات بخشی از یک پروژه چند ساله فوق العاده لوکس چند میلیارد دلاری است که شامل اقامتگاه های لوکس، دریاچه فوق العاده دریایی، زمین گلف در سطح جهانی، رستوران های پنج ستاره، ویلا ها و بوتیک های خرید می باشد. با سرمایه گذاری در این پروژه، مهاجرین خارجی سهم این هتل پنج ستاره را به دست خواهند آورد.

اخذ اقامت

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

استرالیا یکی از بزرگترین کشورهای مستقل در جهان است که تمام قاره استرالیا را اشغال کرده و به شش ایالت و مناطق مختلف تقسیم شده است. شهرهای بزرگ سیدنی و ملبورن دو مورد از محبوب ترین مکان های استرالیا هستند و به میلیون ها نفر در آنها زندگی می کنند و باعث می شود که شهرهای بزرگ شلوغ شوند. کشور استرالیا یک کشور بسیار پیشرفته است که دارای پنجمین درآمد سرانه جهان و دوازدهمین اندازه جهان است علاوه بر این، استرالیا یک قدرت بین المللی بسیار محترم و دارای عضویت در سازمان ملل متحد، سازمان تجارت جهانی و G20 است.با توجه به مناظر زیبا و توپوگرافی کشور سترالیا، گونه های بومی آن از جمله گونه های dingoes، koalas و kangaroos، و سنت های بومی منحصر به فرد، میراث و فرهنگ آن، استرالیا هر ساله میلیون ها گردشگر را جذب می کند.

استرالیا نیز علاوه بر بازدیدکنندگان توریستی صدها هزار سرمایه گذار خارجی را جذب می کند که با استفاده از این فرصت های سرمایه گذاری بین المللی زیادی به دست می آورند. رونق اقتصادی  کشور استرالیا براساس آموزش و پرورش، گردشگری و صنایع مالی آن است. این کشور همچنین به شدت غنی از منابع طبیعی مانند طلا، سنگ آهن، گندم و پشم است که استرالیا در مقیاس بین المللی به کشورهای مختلف صادر می کند

دولت استرالیا، با ارائه ویزا های متعدد مبتنی بر سرمایه گذاری برای اتباع جهانی که مایل به اخذ اقامت استرالیا هستند اقدام می کند. این ویزا منجر به اقامت دائم و در نهایت شهروندی استرالیا می شود.

روند مهاجرت استرالیا بر اساس سرمایه گذاری

استرالیا یک پروسه سه مرحله ای برای کسب تابعیت ایجاد کرده است. اولین گام برای سرمایه گذار اخذ اقامت موقت است. بسیاری از گزینه های موقت ویزا در دسترس هستند و بسیاری از سرمایه گذاران از ویزا 188 استفاده می کنند. برای دریافت ویزا 188، سرمایه گذار باید تحت یکی از سه زیر مجموعه سرمایه گذاری تجاری، نوآوری کسب و کار یا طبقه بندی به عنوان یک سرمایه گذار مهم باشد. علاوه بر این، زمانی که درخواست را ارسال می کند سرمایه گذار باید بیش از سن 55 سال داشته باشد، برنامه ای دقیق برای ایجاد یک کسب و کار یا سرمایه گذاری در یک کسب و کار موجود در استرالیا داشته باشد و حداقل 65 امتیاز بر اساس عوامل مختلف از جمله سطح مهارت سرمایه گذار در زبان انگلیسی، سن سرمایه گذار، زمینه تحصیل، فعالیت های تجاری پیشگیرانه قبلی، تجربه سرمایه گذاری قبلی، و این که آیا سرمایه گذار می تواند از طرف دولت یا قلمرو پیشنهاد دهنده خاصی کسب کند.

اقامت دائم  استرالیا

هنگامی که سرمایه گذارحداقل چهار سال (و حداقل یکی از آن سال ها در وضعیت اقامت دائم بوده است)، سرمایه گذار می تواند برای شهروندی استرالیا از طریق یک پروسه قانونی درخواست اخذ اقامت کنند. برای واجد شرایط بودن اقامت دائم، سرمایه گذار باید شخصیت اخلاقی خوب داشته باشد (به این معنی که داشتن یک پرونده خشن جنایی شامل هیچ نقض مهاجرتی)، نباید یک سال در خارج از استرالیا در چهار سال گذشته صرف کرد، باید گفتار اساسی و درک از زبان انگلیسی، و ثابت کند که سرمایه گذار قصد دارد در استرالیا برای آینده نامحدود اقامت کند.

مزایای اقامت دائم استرالیا

اقامت دائم استرالیا دارای مزایای فراوانی است. به محض تایید درخواست سرمایه گذار، سرمایه گذار می تواند بلافاصله پاسپورت کشور را دریافت کند که دارنده آن بدون ویزا به 160 کشور از جمله ایالات متحده، انگلیس، سنگاپور، اسپانیا، ایتالیا، یونان، فرانسه و آلمان سفرکند. شهروندی استرالیا همچنین حق رأی دادن در انتخابات را در تمامی سطوح حکومتی را تضمین می کند و حق برخورداری از جایگاه های پارلمانی را می دهد.

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

اخذ اقامت در اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا از 28 عضو تشکیل شده است. اتحادیه اروپا برای ایجاد اتحاد سیاسی و اقتصادی کشورهای حاکم و برجسته اروپایی مانند اتریش، بلغارستان، قبرس، فرانسه، پرتغال و دانمارک سازماندهی شد.اتحادیه اروپا پس از جنگ جهانی دوم تاسیس شد تا همکاری اقتصادی و اعتماد اداری را در میان کشورهای خود تقویت کند. برای دستیابی به این همبستگی، اتحادیه اروپا یک ارز واحد و شوراهای مختلف، پارلمان اروپا و بانک مرکزی اروپا را انتخاب کرده است.

اتحادیۀ اروپا برای متحد کردن ایالات، اتحادیه اروپا همچنان استراتژی های سهولت سفر و کار را فراهم می کند که ساکنان یک کشور اتحادیه اروپا اجازه داشته باشند آزادانه حرکت، اقامت، کار و تحصیل دردیگر کشورها را به سادگی با  گذرنامه اتحادیه اروپا داشته باشند 

اخذ اقامت بلژیک

بیایید با بلژیک شروع کنیم. برای واجد شرایط بودن ویزای سرمایه گذاری بلژیک، باید ملیت خارجی بتواند نشان دهد که او به کشور وابسته است. برای کارآفرینان و سرمایه گذاران، بهترین راه برای ایجاد روابط قوی کشور، ایجاد یک شرکت در بلژیک است. اگر سرمایه گذار این گزینه را انتخاب کند،باید به عنوان یک کارمند مدیریت یا اجرایی آن شرکت عمل کند و در صورت حقوق سالیانه حداقل 35،000 یورو پرداخت شود. هنگامی که این سرمایه گذاری توسط مقامات مهاجرت بلژیک صورت پذیرفته و تأیید شد سرمایه گذار و خانواده می توانند برای تابعیت بلژیکی درخواست دهند.

اخذ اقامت اسلواکی

بیایید به اسلواکی نگاه کنیم. یک سرمایه گذار خارجی که می خواهد وارد اسلواکی شود تا تجارت کند یا سرمایه گذاری کند، ابتدا باید برای اخذ اقامت موقت درخواست شود. درخواست اخذ اقامت موقت باید شامل توضیح دقیق از هدف سرمایه گذار مربوط به کسب و کار و اثبات این ادعاها مانند یک مجوز عملیاتی یا طرح کسب و کار باشد. این درخواست همچنین باید حاوی مدارک باشد که سرمایه گذار یک سابقه کیفری خالص داشته باشد و مدرکی مبنی بر این که سرمایه گذار دارای مبلغ کافی برای حمایت از اقامت در کشور است.

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

سرمایه گذار خارجی بایستی یک پرونده I-526 با خدمات شهروندی و مهاجرت U.S. (USCIS) برای دریافت کارت سبز ایالات متحده از طریق سرمایه گذاری ارائه دهد. اگر سرمایه گذار این پرونده را تهیه کند باید سرمایه گذاری مورد نیاز خود را (000/1000 یا 500000 دلار بسته به نوع سرمایه گذاری) انجام داده و شواهد لازم را جمع آوری کرده است.این پرونده همچنین باید هزینه ثبت نام صحیح را که در حال حاضر 1500 دلار (2012) است، شامل شود. با این حال، هزینه های ثبت نام تغییر می کنند و USCIS درخواست شما را رد می کند و اگر به هزینه های ثبت نام مناسب نپردازید، آن را به شما بازگردانید. بنابراین، شما همیشه باید با پرداختن به فرم وب سایت فرم I-526 USCIS، هزینه ثبت نام درست را تأیید کنید. این صفحه وب همچنین حاوی آدرس دیگری است که می توانید تقاضای آن را ثبت کنید.لطفا توجه داشته باشید که در این زمان، سرویس پردازش حق بیمه برای I-526 Petitions در دسترس نیست (این فرآیند اجازه می دهد تا USCIS ظرف 15 روز درخواست برخی از درخواست ها را برای هزینه اضافی انجام دهد).

چه چیزی باید در پرونده I-526 وارد شود؟

پرونده I-526 باید با چند اسناد همراه باشد تا ادعاهای شما را اثبات کند:

شمادریک شرکت تجاری سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری شما از طریق روش قانونی به دست می آید

سرمایه گذاری شما مبلغ مورد نیاز برای کارگران ایالات متحده را تولید خواهد کرد.

USCIS اسناد و اطلاعاتی را که شما در فرم I-526 ارائه می دهید بررسی می کند و تصمیم می گیرد که بر اساس سرمایه گذاری شما در یک شرکت تجاری در ایالات متحده از کارت سبز برخوردار شوید. بسیار مهم است که حداکثر اسناد لازم را که ممکن است برای تأیید سریع و موفق درخواست شما لازم باشد فراهم شود

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

مهاجرت تجاری و سرمایه گذاری در اسپانیا

کشور اسپانیا شدیدا نیازمند معرفی و توضیح است که چرا شهروندان خارجی مایل به نقل مکان به این کشور زیبا که دارای یکی از قدیمی ترین و ثروتمندترین فرهنگ ها در جهان است هستند. آب و هوا اسپانیا، سواحل، شهرها، معماری و جشنواره ها فقط تعداد کمی از جاذبه های است که هر ساله میلیون ها گردشگر را به این کشور جذب می کند. اسپانیا همچنین همراه با این جنبه های مطلوب، یکی از بالاترین استانداردهای کیفیت زندگی در جهان را حفظ می کند.رونق اقتصادی اسپانیا بر روی گردشگری، حمل و نقل و صنایع کشاورزی ساخته شده است. برای همه این دلایل و بیشتر، اسپانیا به سرمایه گذاران خارجی  فرصتی منحصر به فرد برای نقل مکان به یک کشور جذاب ارائه می دهد

برنامه سرمایه گذاران اسپانیا

در ماه های بعد 2013، دولت اسپانیا در نهایت ویزای اقامت طولانی مدت خود را تصویب کرد که برای اتباع خارجی است که با خرید اموال و املاک سرمایه گذاری در اسپانیا می کنند.ویزا، به نام ویزای طلای اسپانیا یا ویزای کارآفرین اسپانیا، به سرمایه گذاران خارجی می رسد که حداقل 500،000 یورو را برای خرید یک املاک مسکونی یا مجموعه ای از املاک اختصاص داده اند. در حالی که سرمایه گذاری در اسپانیا می تواند برای خرید ملک واقع در هر نقطه از اسپانیا استفاده شود، شش منطقه محبوب ترین بارسلونا، کوستا بلانکا، مادرید، جزایر بالئارس، کاستا دل سول و مورسیا است.خواص موجود در بارسلونا شامل ویلاها و آپارتمان ها است. در حالی که قیمت این ویژگیها بیشتر از سایر نقاط آن است، بارسلونا با توجه به نزدیک بودن آن به تمام شهرهای بزرگ اروپا (که در عرض یک ساعت یا دو ساعت پرواز هستند) محبوبیت زیادی دارد.کوئنت بلانکا منطقه ای زیبا از اسپانیا است که دارای بهترین مدارس بین المللی کشور است که در برنامه درسی بریتانیا انجام می شود. علاوه بر این، کاستور بلانکا از فرودگاه های آلیکانته و والنسیا فاصله دارد و با کشتی های نزدیک به جزایر ماریکا و ایبیزا فاصله دارد.به عنوان پایتخت اسپانیا، تقریبا باید اعلام شود که مادرید فرصت های ایده آل برای خرید ملک و سرمایه گذاری در اسپانیا را ارائه می دهد. فرهنگ غنی مادرید، سالانه صدها هزار مسافر را جذب می کند و یک پایگاه عالی برای بیشتر سفرهای اروپایی را فراهم می کند، به خصوص با توجه به اینکه ویزای طلایی اسپانیا برای اقامت در ملت نیست.

سرمایه گذاری در اسپانیا

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

سرمایه گذاری (CIES) برای اخذ اقامت هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی از دو منطقه ویژه اداری جمهوری خلق چین است و در نزدیکی ساحل جنوبی چین واقع شده است. هنگ کنگ به طور گسترده ای در سرتاسر جهان به عنوان یک نیروگاه اقتصادی و یک شهر بزرگ پرطرفدار به عنوان یک منبع محبوب برای سرمایه گذاران خارجی تبدیل شده است که به دنبال جابجایی بیشتر در یک کشور تجارت بازرگانی و تجارت آزاد هستند.

طرح سرمایه گذاری (CIES)

CIES بسیار جذاب است، زیرا برخلاف اکثر برنامه های مهاجرت مبتنی بر سرمایه گذاری میزبانی شده توسط کشورهای دیگر، متقاضیان CIES مجبور نیستند به صورت فعال در کسب و کار در هنگ کنگ شرکت کنند تا به اقامت هنگ کنگ برسند در عوض، تحت این برنامه، سرمایه گذار تنها نیاز به سرمایه گذاری سرمایه ای در هنگ کنگ دارد. (مهم است که توجه داشته باشید CIES برای اتباع افغانستان، کره شمالی یا کوبا باز نیست.

الزامات CIES

برای واجد شرایط بودن برای CIES، متقاضی باید در زمان تقاضا حداقل 18 سال داشته باشد، باید دارایی های خالص حداقل 10 میلیون هکتار داشته باشد، باید یک پرونده خالص قانونی داشته باشد، و باید بتواند اثبات کند که متقاضی می تواند از خود و دیگر اعضای خانواده همراه بدون تکیه بر بازپرداخت سرمایه گذاری / دارایی های آینده، برنامه های اشتغال یا کمک های عمومی در هنگ کنگ حمایت کند

علاوه بر این، متقاضی باید در عرض شش ماه که از درخواست سرمایه گذاری گذشت  ثابت کند که طی شش ماه پس از تأیید درخواست، حداقل 10 میلیون هکتار در دارایی ها سرمایه گذاری کرده است. سرمایه گذاری باید به یکی از دو گزینه هدایت شود. اولا متقاضی می تواند مبلغ مورد نیاز را به املاک تجاری، مسکونی یا صنعتی که در هنگ کنگ واقع شده است، سرمایه گذاری کند. متقاضی می تواند مبلغ سرمایه گذاری را به عنوان املاک مورد نظر تقسیم کند.

پس از تایید برنامه

هنگامی که سرمایه گذار CIES تأیید شود، سرمایه گذار و وابستگان همراه وی یک ویزا دریافت می کند که در ابتدا برای مدت سه ماه معتبر است. اگر سرمایه گذار بتواند اثبات کند که سرمایه گذاری پیشرفت می کند، ویزا ممکن است برای سه ماه دیگر تمدید شود. هنگامی که کل مبلغ سرمایه گذاری متعهد شده است، یک ویزای دو ساله با گزینه ای برای پسوند های دو ساله بعدی، تا زمانی که سرمایه گذاری همچنان موفق باشد، اعطا خواهد شد.

پس از هفت سال اقامت هنگ کنگ به صورت دائم، سرمایه گذار و خانواده ممکن است برای اقامت هنگ کنگ به صورت دائمی که به نام حق اقامت نامیده می شود، درخواست دهند. پس از به رسمیت شناختن حق حراست، سرمایه گذار و خانواده مجاز است بدون قید و شرط در هنگ کنگ زندگی کنند.

 

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

شرایط اقامت کانادا

کانادا در قسمت شمالی قاره آمریکا واقع شده است، کانادا یکی از تاثیر گذارترین و موفق ترین کشورهای جهان محسوب می شود.کانادا به عنوان یک سلطنت مشروطه با دموکراسی پارلمانی فدرال، کشور بسیار توسعه یافته با سیستم های قضایی و دادرسی محسوب می شود، نرخ بیکاری پایین، نرخ جرم کم، سلامت عمومی، سیستم آموزش عالی معتبروفرهنگی غنی باعث می شود که در جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف کشور نمایش داده شود.
علاوه بر این مزایا، کانادا همچنین دارای یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین اقتصادهای جهان است و بخشهای اصلی آن انرژی، منابع طبیعی، هواپیما و خودرو هستند. کانادا به رسمیت می شناسد که اقتصاد موفقیت آمیز آن، به طور عمده، نتیجه سرمایه گذاری های بین المللی است که این کشور دریافت کرده است. کانادا برنامه های متعددی را برای تشویق شهروندان خارجی به سرمایه گذاری در کشور، از جمله چند فرصت مهاجرت و اقامت کانادا مبتنی بر سرمایه گذاری، که در زیر شرح داده شده است، تهیه کرده است.

ویزای کارآفرینی در کانادا

ویزای کارآفرینی دارای  موقعیت اقامت دائم و مجوز اقامت کانادا می باشد. برای واجد شرایط بودن، سرمایه گذار خارجی باید حداقل دو سال تجربه کسب و کار را در طی پنج سال گذشته داشته باشد، حداقل ارزش شخصی خالص 300000 دلار کانادا و تعهد قابل اثبات به مدیریت و مالکیت حداقل یک سوم از کسب و کار کانادایی. سرمایه گذار باید دارای سابقه کیفری خالی و معاینه پزشکی باشد. علاوه بر این، سرمایه گذار همچنین باید حداقل یک نفر از اعضای خانواده کانادایی غیر خانوادگی را استخدام کند و دارای مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی باشد.

ویزای سرمایه گذاری کانادا

گزینه دیگربرای اقامت کانادا ویزای سرمایه گذاری  است. برای واجد شرایط بودن این ویزا، مهاجرخارجی باید ارزش خالص شخصی حداقل C $ 1،600،000، دو سال تجربه کسب و کار داشته باشد و تضمین سرمایه گذاری $ 800،000 CAD را در کانادا انجام دهد. اگر مقامات مهاجرت این درخواست را تایید کنند، مهاجرخارجی باید ظرف 30 روز سرمایه گذاری کند. کانادا سرمایه گذاری در میان استان ها و سرزمین های خود را به منظور توسعه اقتصاد مناطق و ایجاد شغل برای شهروندان کانادا انجام می دهد.

اقامت کانادا

  • euroeghamat euroeghamat