شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

۶۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت قطر مزایا و معایب خاص خود را دارد. در صورتی که فردی بتواند این مزایا و معایب را بداند، مسلماً در هنگام انتخاب قطر به عنوان محل سرمایه‌گذاری و یا اخذ اقامت قطر برای زندگی در این کشور دقت بیشتری به خرج می‌دهد. موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ثبت شرکت قطر و اخذ اقامت این کشور، دانسته‌های و تجربیات زیادی در مورد این کشور دارد.

در این مطلب قصد داریم به مزایای ثبت شرکت قطر اشاره کنیم تا کارافرینان و سرمایه‌گذاران بتوانند در هنگام انتخاب، اطلاعات بهتر و کامل‌تری داشته باشند.

روابط اجتماعی قوی

در صورتی که وارد قطر شوید و فضای اجتماعی این کشور را مشاهده کنید، متوجه فضای عالی این کشور از نظر روابط اجتماعی خواهید شد. در این کشور دوستی کردن با افراد کار چندان سختی نیست. در صورتی که اقامت قطر را بگیرید و مدتی در این کشور زندگی کنید، خواهید دید  که روابط همسایگان و مردم با یکدیگر بسیار گرم و صمیمی است. از این رو کاررآفرینان برون‌گرا می‌توانند از این کشور نهایت لذت را ببرند.

زمستان معتدل

هر چند که تابستان‌ها در این کشور بسیار گرم و طاقت‌فرسا است ولی زمستان‌های این کشور بسیار معتدل و عالی است. در ماه‌های نوامبر تا آوریل می‌توانید از پیک نیک در ساحل انرژی بگیرید.

امنیت عالی برای ثبت شرکت قطر یا اخذ اقامت این کشور

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که یک کشور باید داشته باشد تا برای راه اندازی کسب و کار، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری مناسب شود، امنیت است. خوشبختانه قطر از این لحاظ هیچ مشکلی ندارد و در صورتی که قصد ثبت شرکت قطر را دارید، می‌توانید با خاطری آسوده از بابت امنیت اقدام کنید. همچنین این کشور برای زندگی هم بسیار عالی و امن است.

درآمد بالا و سطح رفاه رضایت‌بخش

مردم این کشور از نظر رفاه حرف اول را می‌زنند و در یکی از ثروتنمندترین کشورهای دنیا زندگی می‌کنند. درآمدهای نفتی متعلق به مردم این کشور است و به همین خاطر از نظر مالی هیچ مشکلی ندارند. در صورتی که افراد در این کشور مشغول به کار شوند، درآمد بسیار خوبی خواهند داشت و می‌توانند یک زندگی عالی را بسازند.

موسسه یورو اقامت به این  نتیجه رسیده است که ثبت شرکت قطر می‌تواند بسیار هوشمندانه باشد؛ زیر آینده این کشور بسیار درخشان و امیدوارکننده است. در صو.رتی که قصد اخذ اقامت قطر یا راه اندازی کسب و کار در این کشور را دارید، کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار گرفته است تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  •  
  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

برخی از کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که قصد دارند وارد فرآیند ثبت شرکت قطر شوند، اطلاعات کامل و جامعی از وضعیت این کشور ندارند. در صورتی که می‌خواهید پس از راه اندازی شرکت در قطر، اقامت قطر را بگیرید و در این کشور زندگی کنید، باید با آگاهی و درایت کامل این کار را انجام دهید. در مقاله «مزایای ثبت شرکت قطر و سرمایه‌گذاری در این کشور» به چند مورد از مزایای این کشور اشاره شد.

اکنون زمان آن فرارسیده است که از معایب کشور قطر نیز سخن به میان آید.

محدودیت منزل مسکونی در قطر

یکی از معایب قطر، محدودیت منازل مسکونی در این کشور است. اکثر منازل در این کشور، اجاره‌بهای سنگینی دارند؛ زیرا لوکس و شیک هستند. پیدا کردن منزل در این کشور ممکن است کمی سخت و ناامیدکننده باشد. اکثر مناطق محبوب و متداول، دارای لیست انتظار هستند و افراد زیادی ثبت نام کرده‌اند و امید دارند که روزی منزل مناسب برای آن‌ها پیدا شود.

تابستان گرم را در خانه بگذرانید

قطر، تابستان گرم و طاقت‌فرسایی دارد و هر جنبنده‌ای در حرارت این کشور هلاک می‌شود. از طرفی پیدا کردن رویدادهایی که بتوان در تابستان در آن شرکت کرد، بسیار سخت و دشوار است. در صورتی که قصد اخذ اقامت قطر را دارید، باید بدانید که این کشور در فصل تابستان به شهر ارواح می‌ماند که گویی هیچ‌کس در آن زندگی نمی‌کند.

پی از اخذ اقامت قطر، پیاده‌روی را فراموش کنید

طراحی فضای شهری دوحه، پایتخت قطر، به گونه‌ای است که هیچ فضایی برای پیاده‌روی در آن در نظر گرفته نشده است. خارجی‌ها و مردم قطر مجبور هستند برای بیرون رفتن، از خودرو استفاده کنند.

حمل و نقل عمومی در قطر بسیار محدود است

یکی از شرایط کشور قطر این است که حمل و نقل عمومی در آن بسیار محدود است و در صورتی که قصد ثبت شرکت قطررا دارید، باید برای کارکنان خود سرویس ایاب و ذهاب تهیه کنید و یا در هنگام مصاحبه از آن‌ها در مورد داشتن یا نداشتن اتومبیل شخصی سوال کنید.

فرهنگ کسب و کار در این کشور، سر و سامانی ندارد

مردم قطر در مورد کار و فعالیت اقتصادی چندان سخت‌گیر نیستند و بیشتر از استراحت در محیط کار  و خوشگذرانی لذت می‌برند. کارها در این کشور به سرعت انجام نمی‌شود. کار روزانه در این کشور معمولا از 7 صبح تا 3 بعد از ظهر انجام می‌شود. بسیاری از اداره‌‎های دولتی در ساعت 1 بعد از ظهر تعطیل می‌شود. بهترین کار این است که هنگام صبح، تمام کارهای خود را انجام دهید.

ثبت شرکت قطر در یورو اقامت

در صورتی که قصد ثبت شرکت قطر را دارید و می‌خواهید در این کشور سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید از تجربیات و معلومات مشاوران یورو اقامت استفاده کنید. متخصصان یورو اقامت می‌تواند با کمترین هزینه و زمان، شما را به مقصدتان برسانند. کافی است از طریق شماره‌های موجود در سایت با این کشور تماس بگیرید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  •  
  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

وقتی صحبت از ثبت شرکت قطر و اقامت در این کشور به میان می‌آید، بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در پی این هستند که بدانند راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت قطر چه مزایا و معایب یا نقاط قوت و ضعفی دارد. در این مطلب قصد داریم نگاهی گذرا و خلاصه‌وار به نقاط قوت و ضعف این کشور داشته باشیم تا متقاضیان بتوانند تصمیمی درست، هوشمندانه را در رابطه با ورود به این کشور اتخاذ کنند.

اخذ اقامت قطر و سکونت در این کشور

سکونت مستلزم اجاره یا خرید منزل مسکونی است. مزیت قطر در این زمینه آن است که به صورت مداوم ساختمان‌های شیک و جدیدی در آن ساخته می‌شود ولی به صورت کلی هزینه‌های این کشور در زمینه منزل فوق‌العاده بالا است. همچنین در مقاله «معایب ثبت شرکت قطر و سرمایه‌گذاری در این کشور» اشاره شده است که آپارتمان و منزل مسکونی در این کشور محدودیت دارد و تعدادی زیادی از افراد در لیست انتظار قرار دارند.

امنیت در قطر

نقطه قوت اقامت قطر در این زمینه، فضای امن، آرام و باثبات آن است که باعث می‌شود پس از ثبت شرکت قطر نگران مسائل  ولی این کشور در نوع خود معایبی هم دارد. یکی از این معایب، ناامن بودن جاده‌های قطر است. در این کشور برخی از رانندگان واقعاً دیوانه‌وار رانندگی می‌کنند و این احتمال وجود دارد که فردی جان خود را در خیابان‌های این کشور به راحتی از دست بدهد.

رسیدن به سود پس از ثبت شرکت قطر

یکی از مزایای اصلی این کشور که پس از ثبت شرکت به خوبی درک خواهید کرد این است که سود راه اندازی کسب وکار و سرمایه‌گذاری در این کشور واقعاً عالی است. در این زمینه معایبی هم وجود دارد. اولین عیب، محدود بودن و کم بودن ساعات کاری در این کشور است. برخی از ادارات دولتی از ساعت 7 صبح تا 13 فعالیت می‌کنند و تعطیل می‌شوند. ممکن است لازم باید کارمندان خود را در مورد ساعات کاری طولانی‌تر توجیه کنید و هزینه‌ بالایی به آن‌ها بپردازید.

یکی از معایب دیگر ثبت شرکت قطر، بالا بودن نرخ نیروی کار است. حقوق‌ها در این کشور بالا است و به همین خاطر باید از جهت توان تأمین حقوق نیروی انسانی خود اگاه و مطمئن باشید.

در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را در قطر راه اندازی کنید و پس از اخذ اقامت قطر، زندگی خود را در این کشور ادامه دهید، می‌توانید از طریق شماره‌های تماس موجود در سایت، با مشاوران یورو اقامت تماس بگیرید و از مشاوره‌های مشاوران این موسسه بهره‌مند شوید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

هنگام ورود به کشورهای جدید بسیاری از افراد استرس دارند که مردم این کشور آیا به زبان انگلیسی تسلط دارند؟ آیا آداب و رسوم آن‌ها با کشور مادری من شباهت دارد؟ افرادی که قصد اخذ اقامت لهستان را دارند نیز از این قاعده مستثنی نیستد و به همین خاطر بر آن شدیم مطلبی در مورد زبان و فرهنگ ارتباطی مردم لهستان ارائه دهیم. این موضوع برای افرادی که قصد اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را دارند نیز صادق است.

زبان مورد نیاز برای اقامت لهستان

یکی از دغدغه‌های اصلی مهاجران، زبان است. مزیت لهستان این است که زبان انگلیسی در آن رواج دارد و از این لحاظ به مشکلی برنخواهید خورد. این موضوع باعث می‌شود که وقتی وارد فروشگاه‌ها، مراکز تفریحی، مراکز اداری و آموزشی و غیره می‌شوید، بتوانید به راحتی نیاز خود را برطرف کنید.

شایان ذکر است که زبان لهستانی چندان راحت نیست و اگر قرار باشد زمانی را به آموزش این زبان اختصاص بدهید، ممکن است لازم باشد که چند سال فقط زبان بخوانید و قید مهاجرت را بزنید. گفتنی است که لهستانی‌های سالخورده و افرادی که سن بالایی دارند، فقط با زبان مادری خود آشنایی دارند و نمی‌توانند انگلیسی صحبت کنند.

آداب و رسوم مردم لهستان

آداب و رسوم در بحث اقامت و مهاجرت، اهمیت فراوان دارد. یکی از دلایل جذابیت اقامت لهستان از منظر متخصصان، آداب و رسوم مردم این کشور است. در ادامه به چند فاکتور در مورد مردم لهستان پرداخته‌ایم:

اخلاق

مردم لهستان یکی از بااخلاق‌ترین ملت‌های اروپا هستند و امنیت اخلاقی در این کشور در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.

احترام

از آن‌جا که مردم این کشور، بسیار مبادی آداب هستند، لازم است که احترام افراد در این کشور به بهترین شکل حفظ شود. به عنوان مثال فرهنگ تشکر و قدردانی در این کشور بسیار پررنگ و مهم است و مردم به ازای هر کاری که کسی برای آن‌ها انجام می‌دهد، تمایل دارند که از وی تشکر کنند.

خانم‌ها، آقایان!

یکی از نکاتی که در فرهنگ این کشور وجود دارد، رعایت ترتیب اسامی است. در این کشور ابتدا نام خانم‌ها گفته می‌شود و بعد از آن به سراغ اسامی آقایان می‌روند. به عنوان مثال به یک مهمانی رفته‌اید و قرار است که افراد یکی پس از دیگری معرفی شوند. در چنین مواقعی، ترتیب اسمی رعایت می‌شود.

موسسه یورو اقامت به سبب سابقه طولانی در اخذ اقامت لهستان از شیوه‌های مختلف، می‌تواند اطلاعات خوبی در این زمینه به مخاطبان خود ارائه دهد. یکی از فعالیت‌های اصلی یورور اقامت، اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت است که امروزه به سبب رشد اقتصادی خوب این کشور، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

افرادی که قصد مهاجرت به اروپا را دارند، گاهی از متخصصان و مشاوران یورو اقامت سوال می‌کنند که گزینه ایده‌آل برای اقامت در اروپا کدام کشور است؟ مشاوران یورو اقامت، اقامت لهستان را به بسیاری از افراد توصیه می‌کنند. سابقه درخشان این موسسه در بحث اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت باعث شده است که شناخت کامل و جامعی از اوضواع و شرایط این کشور داشته باشند.

در این مطلب قصد داریم که به دلایل برتری اقامت لهستان از دیدگاه یورو اقامت بپردازیم تا مخاطبان هنگام مهاجرت به اروپا بتوانند انتخابی آگاهانه و هوشمندانه را تجربه کنند.

سازگاری فرهنگ، آداب و رسوم لهستان با فرهنگ ایرانیان

با مطالعه مقاله « نکاتی در مورد اخذ اقامت لهستان (زبان، آداب و رسوم)» به خوبی متوجه خواهید شد که فرهنگ مردم این کشور با فرهنگ مردم ما سازگاری خوبی دارد. در ادامه به چند مورد از شباهت‌های فرهنگی اشاره شده است:

  • موارد ارتباطی مشابه
  • سبک زندگی تقریباً یکسان
  • رفتاری‌های مشابه

زبان انگلیسی؛ رایج در لهستان

یکی از موارد مهم دیگر این است که پس از اقامت لهستان، لازم نیست زبان لهستانی را آموزش ببینید و می‌توانید با زبان انگلیسی نیازهای خود را برطرف کنید.

جمعیت متعادل؛ بهترین مزیت اقامت لهستان

یکی از بهترین مزایای اقامت لهستان این است که در این کشور جمعیت متعادل است و لهستان کشور شلوغی به حساب نمی‌آید. این کشور برای افرادی که تمایل به زندگی در جاهای خلوت و دنج را دارند، عالی است و تناسب خوبی با اخلاق این دسته از افراد دارد.

مکان‌های تفریحی جذاب لهستان را از دست ندهید

یکی از دلایل جذابیت لهستان برای مردم ایران، جذابیت‌های تفریحی این کشور است. لهستان از یک خط ساحلی طولانی برخوردار است. آب و هوای لهستان به گونه‌ای است که این کشور پر از مناطق زیبا، سرسبز و دیدنی است.

اقتصاد برتر، اقامت لهستان را جذاب‌تر کرده است

یکی از مسائلی که باعث جذابیت هر کشوری می‌شود و باعث می‌شود که سیل مهاجران به آن کشور سرازیر شود، اقتصاد است. هزینه پایین زندگی و وضعیت مناسب معیشت مردم در لهستان باعث شده است که افراد زیادی متقاضی اقامت لهستان باشند.

علاوه بر آن امروزه تعداد کارآفرینان متقاضی اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت نیز رو به افزایش است؛ زیرا اقتصاد مناسب باعث می‌شود که راه اندازی کسب و کار برای این افراد از نظر اقتصادی ارزشمند باشد.

موسسه یورو اقامت دلایل بالا را برای ایده‌آل بودن لهستان برای مهاجرت ذکر کرده است. این موسسه با بهره‌مندی از متخصصان باسابقه، آماده ارائه تمامی خدمات در زمینه اخذ اقامت و ثبت شرکت در لهستان است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

یکی از رایج‌ترین و راحت‌ترین روش‌های اخذ اقامت لهستان، سرمایه‌گذاری در این کشور است. با سرمایه‌گذاری در این کشور از روش‌هایی مانند ثبت شرکت لهستان، به راحتی می‌توانید اهداف خود را برآورده سازید و یک زندگی آرام و خوشبخت را در لهستان برای خود رقم بزنید.

در این مطلب قصد داریم مطالبی در مورد مراحل گرفتن اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت ارائه دهیم.  زمان لازم راه اندازی کسب و کار در لهستان

وقتی فردی بخواهد اقامت لهستان را از طریق ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار دریافت کند، یکی از راه‌ها این است که از طریق اخذ ویزا به لهستان برود. در صورتی که این فرد بتواند روابط خوبی در این کشور برقرار کند و با سرعت کارها را به پیش ببرد، حدود سه ماه طول می‌کشد که از طریق سرمایه‌گذاری، اقامت لهستان را بگیرد.

این سه ماه فرد باید از طریق ویزای لهستان به این کشو.ر برود. در ادامه اشاره میرود که شرایط گرفتن ویزای لهستان به چه صورت است.

شرایط گرفتن ویزای لهستان

متخصصان یورو اقامت اعلام کردند که در صورتی که فردی بخواهد ویزای لهستان را دریافت کند، باید مدارک زیر را فراهم کند. در صورتی که ویزا را دریافت کنید و به این کشور بروید، پس از ثبت شرکت لهستان به راحتی می‌توانید اقامت لهستانرا دریافت کنید.

  1. اولین کار آن است که فرم درخواست ویزای لهستان را از اینترنت یا مراجع ذی صلاح تهیه کنید و آن را پر نمایید. البته مشاوران و متخصصان یورو اقامت نیز می‌توانید در این زمینه به شما کمک کنند.
  2. 2 قطعه عکس 4*3 تما‌م‌رخ و واضح
  3. گذرنامه متقاضی باید دست کم دو صفحه خالی داشته باشد. در صورتی که گذرنامه شما تکمیل شده است و فضای کافی ندارد، پیگیری‌های لازم برای تعویض گذرنامه را انجام دهید.
  4. بیمه مسافرتی که می‌تواند هزینه‌های مربوط به آن را از آن مشاوران یورو اقامت سوال کنید تا این افراد اطلاعاتی کامل و جامع در این زمینه به شما ارائه دهند
  5. بلیط رفت و برگشت و شماره پرواز
  6. رزرو هتل برای تمام مدت اقامت
  7. اثبات وضعیت مدنی (متأهل، مجرد و غیره)
  8. ارائه مدارک لازم مبنی بر در اختیار داشتن منابع کافی برای تمام مدت اقامت لهستان

موسسه یورو اقامت؛ همراه همیشگی متقاضیان اقامت لهستان

در صورتی که قصد ثبت شرکت لهستان و سرمایه‌گذاری  در این کشور را دارید و می‌خواهید پس از آن اقامت این کشور را به دست آورید، کافی است با مشاوران ما در یورو اقامت تماس بگیرید تا تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. متخصصان ما می‌توانند تمامی اقدامت لازم جهت ورود به لهستان و اقامت در این کشور را برای شما به انجام برسانند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه ممکن کشور کسب و کاری راه اندازی کنید و یک زندگی شاد و مفرح را در این کشور بسازید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

  •  
  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

در مقاله «چند خصوصیت جذاب از اقامت قطر و زندگی در این کشور (1)» به چند مورد از خصوصیاتی که این کشور دارد و افرادی که قصد اخذ اقامت قطر را دارند، باید از آن‌ها آگاه باشند، اشاره شد. در این مطلب نیز تصمیم داریم به چند مورد از خصوصیات دیگر این کشور که ممکن است برای متقاضیان ثبت شرکت قطر و سایر متقاضیان جذاب باشد، اشاره خواهد شد.

اقامت قطر و اجاره‌بهای منزل

یکی از معایب اصلی اقامت قطر، بالا بودن اجاره‌بهای منازل در این کشور است. اگر در رویای خودتان تصور کرده‌اید که وارد قطر می‌شوید و یک آپارتمان لاکچری و ارزان پیدا می‌کنید، سخت در اشتباه هستید. بر اساس اعلام منابع آگاه، هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در قطر، 1933 دلار است.

در کل هزینه‌های مربوط به گذران زندگی در این کشور بسیار بالا است و هیم عامل موجب می‌شود که بسیاری از افراد عادی این کشور را برای مهاجرت انخاب نکنند. بیشتر افرادی که قصد ثبت شرکت قطر را دارند، اقامت این کشور را برای ادامه زندگی انتخاب می‌کنند.

چند عرف اجتماعی درقطر که باید به آن‌ها توجه داشته باشید

  1. یکی از مسائلی که در جامعه قطر از اهمیت زیادی برخوردار است، رد نکردن دعوت دیگران است. در صورتی که در جمعه قطر فردی شما را به منزل خود دعوت کرد، به هیچ عنوان حق ندارید که دعوت او را رد کنید؛ زیرا این حرکت در عرف قطر بسیار زشت و ناپسند است.
  2. سعی کنید دارایی دیگران را تحسین نکنید. در صورتی که دارایی فردی را تحسین کنید، وی بر اساس عرف اجتماعی موظف می‌شود که دارایی خود یا چیزی ارزشمندتر از آن را به شما تقدیم کند. این موضوع ممکن است در مورد بانوان نیز صادق باشد.
  3. یکی از مسائل مهم درآوردن کفش‌ها در حین مهمانی است. در صورتی که فردی شما را به منزل خود دعوت کرد، حتماً قبل از ورود به خانه کفش‌های خود را دربیاورید.

یورو اقامت؛ همراه همیشگی شما در اخذ اقامت قطر

یورو اقامت یکی از موسسه‌هایی است که سال‌هاست در زمینه اقامت قطر فعالیت می‌کند. خصوصیات در این مقاله بیان شد، نشان می‌دهد که قطر کشوری بر پایه سنت‌ها و البته گران است که هر کسی از عهده مخارج آن برنمی‌آید. در صورتی که قصد ثبت شرکت قطر یا گرفتن اقامت این کشور را دارید، باید ابتدا از مشاوره افراد متخصص و آگاه بهره‌مند شوید.

این افراد متخصص در یورو اقامت حاضر هستند و با تماس با شماره‌های موجود  در سایت می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید و نظر آنان را جویا شوید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اقامت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

اقامت قطر امروزه به یکی از جذابترین کارها برای بسیاری از کارآفرینان و متقاضیان راه اندازی شرکت و کسب وکار تبدیل شده است. برخی از کارآفرینان با ثبت شرکت قطر، اقامت این کشور را دریافت و در این کشور زندگی می‌کنند. اقامت قطرخصوصیاتی دارد که شاید برخی از افراد تمایل داشته باشند از این اخبار مطلع و آگاه شوند.

قطر، ثروتمندترین کشور جهان است

مهم‌ترین خصوصیتی که کارآفرینان را به ثبت شرکت قطر سوق می‌دهد، ثروت عظیمی است که در این کشور .وجود دارد. ثروت عظیم باعث شده است که میزان رفاه و رضایت از زندگی به میزان قابل توجهی در این کشور افزایش یابد. ثروت عظیم این کشور باعث شده است که از کارآفرینان مختلفی پشاتیبانی کند و با این کار ایده‌ها و فکرهای نوی زیادی را به درون کشور خود بکشاند.

بالا بودن جمعیت افراد خارجی در این کشور

یکی از جالت‌ترین نکاتی که در هنگام اخذ اقامت قطر باید بدانید، این است که 90 درصد از جمعیت این کشور را افزاد مهاجر تشکیل می‌دهد. کارگران مهاجر زیادی از اقصی نقاط جهان به خصوص آفریقا، فیلیپین و غیره وارد این کشور می‌شوند تا بتوانند کار و فعالیت کنندکه البته از بسیاری از این کارگران استفاده و گاهی سوء استفاده می‌شود.

شایان ذکر است که گزارش‎‌های جدید حاکی از بهبود جزئی در وضعیت کارگرانی است که در این کشور فعالیت دارند.

شکاف‌ جنسیتی در قطر

یکی از معایب این کشور شکاف جنسیتی عمیق در آن است و به همین خاطر ثبت شرکت قطر به بانوان توصیهع نمی‌شود؛ زیرا به دلیل جو حاکم در این کشور ممکن است کارها آن‌طور که باید و شاید با رضایت کامل پیش نرود.

اخذ اقامت قطر برای بانوانی که قصد کسب و کار و کارآفرینی در این کشور را دارند، ممکن است با محدودیت‌های خاصی روبرو شود و به همین خاطر توصیه می‌شود که بانوان کارآفرین کشورهای مانند لهستان یا اسلواکی را انتخاب کنند و در آن به فعالیت بپردازند.

در دام مشکلات سیاسی گرفتار نشوید

بین قطر و برخی از کشورهای همسایه، مشکلاتی وجود دارد و به همین خاطر گاهی این امکان و احتمال وجود دارد که خطراتی برای صادرات و واردات کالاها ایجاد شود. به همین خاطر مراقب باشید که پس راه‌اندازی شرکت و کسب و کار خود در قطر با مشکل مواجه نشوید.

اخذ اقامت قطر را به یورو اقامت بسپارید

قطر یکی از بهترین و فعال‌ترین کشورهای جهان و. غرب آسیا از نظر اقتصادی است و یورو اقامت فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت در این کشور انجام داده است. در صورتی که شما نیز جزء افرادی هستید که می‌خواهید اقامت این کشور را بگیرید، کافی است با شماره‌های یورو اقامت تماس بگیرید و با مشاوران این موسسه در زمینه اقامت و ثبت شرکت مشورت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اقامت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

امروزه کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خواهان ثبت شرکت قطر،  در پی روش‌ها و مسیرهایی هستند که بتوانند سرمایه خود را چندین و چند برابر کند. کشورهای مختلف به دلیل شرایط و اوضاع گوناگونی که دارند، سرمایه را با ضرایب مختلفی افزایش می‌دهند ولی قطر، بهشت سرمایه‌گذاری است و شرایط آن به شکلی است که سرمایه گذار را از فرش به عرش می‌رساند. کشور قطر برای حمایت از کارآفرینان، امکان اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت را برای آنان فراهم کرده است.

در این مطلب تصمیم داریم که به فاکتورهای مهمی اشاره کنیم که ثبت شرکت قطر را نسبت به ثبت شرکت در کشورهای دیگر متمایز می‌کند.

تمامی بسترها برای ثبت شرکت قطر فراهم است

کشور قطر تلاش کرده است که بسترهای لازم برای رشد و پیشرفت را برای سرمایه‌گذاران فراهم کند. ثبت شرکت قطر یکی از مواردی است که باعث می‌شود شخص بتواند از تمامی مزایای این کشور نهایت استفاده را ببرد.

سودآوری قطر عالی است

یکی از دلایل تکیه موسسه یورو اقامت به ثبت شرکت در قطر این است که کشور مورد بحث از نظر سودآوری و بازگشت سرمایه در جایگاه خوب و قابل اطمینانی قرار دارد و به همین خاطر کارآفرینان میل زیادی به راه اندازی کسب و کار و تجارت در این کشور دارند. در صورتی که کارافرین سودآوری قابل قبول و خوبی داشته باشد، می‌تواند وارد فرآیند اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت شود.

سادگی فرآیندهای اداری ثبت شرکت قطر

سادگی شاید در بیان و در هنگام گفتن راحت باشد ولی ساده‌سازی و سرعت بخشیدن به روند ثبت شرکت در قطر واقعاً راحت نیست ولی کشور قطر با هنرمندی توانسته است این فرآیند را در کشور خود تسهیل نماید.

امکان انتقال مالکیت و سرمایه

در صورتی که سرمایه‌گذار روزی بخواهد قطر را به مقصد کشور دیگری ترک کند و سرمایه خودش را نیز از این کشور خارج کند یا به نام فرد دیگری ثبت کند، این امکان برای او فراهم است و هیچ محدودیتی از این نظر وجود ندارد.

شفافیت در  بازار

یکی از مشکلات کشورهای پادشاهی و غیردموکراتیک این است که بازار آن‌ها شفافیت چندانی ندارد. عده خاصی از افراد در این کشور به اطلاعات و داده‌های بازار دسترسی دارند و می‌توانند این داده‌ها را به سود خود تغییر دهند.

موسسه یورو اقامت با توجه به فاکتورهای فوق و همچنین نوع کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید، بهترین کشور را به شما پیشنهاد می‌دهد. در صورتی که قصد دارید شرکت خود را در قطر ثبت کنید، این کار به دستان توانمند متخصصان یورو اقامت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

  • euroeghamat euroeghamat
  • ۰
  • ۰

موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از شرکت‌های صاحب نام در زمینه ثبت شرکت در عمان بر این باور است که در آینده، تعداد زیادی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در اقصی نقاط جهان به دنبال مسیری برای ثبت شرکت در عمان و اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت خواهند بود؛ زیرا این کشور مسیر بسیار روشنی از نظر اقتصادی در پیش دارد و این مسیر به لطف صرف نظر از نفت و منابع زیرزمینی باز شده است.

در این مطلب قصد داریم به آن دسته از خصوصیات عمانم بپردازیم که موجب جذب بخش زیادی از سرمایه‌گذاران خواهد شد.

اقتصاد فعلی عمان و فراهم بودن بستر رشد و پیشرفت

در حال حاضر کشور عمان دارای اقتصادی است که عمده فعالیت آن از طریق صادرات نفت و میعانات نفتی انجام می‌شود ولی در زمینه‌های دیگری از قبیل موارد زیر نیز فعالیت گسترده دارد:

  • پارچه و الیافپ
  • کشاورزی، غلات و غیره
  • ماهیگیری

در حال حاضر ثبت شرکت در عمان در موارد فوق می‌تواند نتایج بسیار موفقی را به همراه داشته باشد و علاوه بر معافیت‌های مالیاتی از حمایت‌های دولتی نیز برخوردار خواهید شد. در صورتی که یک کارآفرین خارجی در زمینه‌های غیرنفتی کسب و کاری راه اندازی و شرکتی را تأسیس نماید، به راحتی می‌تواند وارد فرآیند اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت شود.

سیستم بانکی پیشرفته و در تراز جهانی

سیستم بانکی عمان یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های بانک‌داری در سراسر جهان است. این سیستم بانکی قدرت بالایی دارد و به همین خاطر توانسته است ریال عمان را به یکی از بهترین ارزهای دنیا تبدیل کند. در صورتی که بخواهید وارد فرآیند ثبت شرکت در عمان شوید، دیگر جای هیچ نگرانی در زمینه بانکی و رسیدن به درآمدهای بین المللی نخواهید داشت.

رشد اقتصادی حیرت انگیز در سال 2018

اقتصاد عمان در چند سال اخیر به خاطر سیاست‌های تجاری این دولت در حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خارجی رشد و پیشرفت خوبی داشته است. حمایت از کارآفرینان، نرخ ثبت شرکت در عمان را به شکل قابل توجهی افزایش داده است.

ثبت شرکت در عمان از طریق یورو اقامت

موسسه یورو اقامت با تجربه‌ای که در این زمینه دارد، می‌تواند به شکل خیلی خوبی در کنار شما باشد و به شما کمک کند. می‌تواند از مرحله صفر تا آخرین مرحله حضور خود در عمان از این موسسه کمک بگیرید و اشکالا را برطرف نمایید. این کشور تمامی خدمات مربوط به ثبت شرکت و اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت را برای شما به پایان خواهد رساند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت در عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  •  
  • euroeghamat euroeghamat