شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت لهستاندر چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. کارآفرینان با راه اندازی کسب و کار خود در این کشور می‌تواند اقامت لهستان را به دست آورند و به این شور مهاجرت کنند. با روند رو به رشد این کشور در سال‌های اخیر احتمالاً در سال‌های آینده، لهستان به یکی از قدرت‌های اقتصادی اروپا و جهان تبدیل خواهد شد.

در این مطلب تصمیم داریم چشم‌اندازی از آینده لهستان تا سال 2025 ارائه دهیم تا کارآفرینانی که قصد ثبت شرکت لهستان را دارند بتوانند هر چه سریع‌تر وارد فرآیند راه اندازی شرکت و اخذ اقامت لهستان شوند.

ثبت شرکت لهستان برای رشد و پیشرفت کسب و کار در اروپا

یکی از اهداف دولت لهستان این است که تا سال 2025، به هفتمین اقتصاد بزرگ اتحادیه اروپا تبدیل شود. در صورتی که شما نیز بتواند کسب و کاری پویا و فعال در این کشور داشته باشید تا سال 2025، به موفقیت‌های چشمگیری خواهید رسید.

سرانه تولید ناخالص داخلی عالی

لهستان قصد دارد که در پنج سال آینده، تولید ناخالص داخلی خود را با اسپانیا، ایتالیا و پرتقال برابر کند. با این روند، پس از ثبت شرکت لهستان  کسب و کار شما هم پیشرفت خواهد کرد و با تقاضای بیشتری در بازار اروپا و جهان روبرو خواهید شد.

تبدیل شدن لهستان به سومین تولیدکننده فرآیند در اتحادیه اروپا

حوزه صنعت و تولید در سال‌های آینده در لهستان رشد چشم‌گیری خواهد داشت. بنابراین با ثبت شرکت لهستان و ورود به این دو زمینه می‌توانید سهم خود را از رشد و پیشرفت در لهستان بگیرید.

ایجاد 500 هزار شغل در زمینه خدمات پیشرفته کسب و کار

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در سال 2025 در لهستان می‌افتد این است که 500 هزار شغل فقط در زمینه خدمات پیشرفته کسب و کار در این کشور ایجاد می‌شود.

استخدام 2.4 میلیون نفر در لهستان

کسب و کارها در لهستان در چند سال آینده به حدی افزایش خواهد یافت که بیش از 2.4 میلیون کارگر در این کشور استخدام خواهند شد. شاید یکی از کسب و کارهای مهمی که در این کشور ایجاد می‌شود، کسب و کار شما باشد.

تبدیل شدن لهستان به قطب داروسازی اروپا

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که تا سال 2025 در لهستان رخ می‌دهد این است که لهستان به قطب داروسازی اروپا تبدیل می‌شود. در صورتی که بتواند از ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان در این حوزه نقش‌آفرینی کنید، احتمالاً می‌توانید از مزایای این کسب و کار بهره‌مند شوید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان دارید، کافی است با شماره‌های یورو اقامت (مندرج در سایت) تماس حاصل نمایید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • ۹۸/۰۹/۲۷
  • euroeghamat euroeghamat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی