شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

  • ۰
  • ۰

مجوز کار در اسپانیا و چگونگی اخذ اقامت اروپا

مورد مجوز کار در اسپانیا و چگونگی اخذ اقامت اروپا زمانی مطرح می شود که زمان و مراحل مورد نیاز آن به چه صورت است. به عبارتی مهم است که بدانیم چگونه و چه زمانی برای آنها درخواست شود؟ به منظور استخدام یک شهروند غیر اتحادیه اروپا، یک شرکت باید نشان دهد که نیازمند مهارت خاص برای موقعیتی است که از میان نامزدها از اتحادیه اروپا نمی توان آن شخص را یافت.

 

از سال 2006، شهروندان اتحادیه اروپا مجوز کار در اسپانیا را ندارند. این امکان برای خارجی ها وجود دارد که پس از آن که وارد کشور شدند به اداره استخدامی (Instituto Nacional de Empleo) مراجعه و ثبت نام کنند، که در این صورت پس از آن 90 روز برای یافتن شغل مورد نیاز خود فرصت دارند. اگر شغلی مورد نظر آنها نبود، باید دوباره ثبت نام کنند. هنگامی که فرد در شغل مد نظر خود استخدام شد، باید مجوز کار در اسپانیا را از کارفرمای خود برای درخواست اقامت در اسپانیا و همچنین اخذ اقامت اروپا درخواست کند.

 

از سوی دیگر، تمام شهروندان غیر اتحادیه اروپا نیازمند یک مجوز کار در اسپانیا و یک مجوز اقامت هستند که می تواند در همان زمان اعمال شود. نوع مجوز مورد نیاز بستگی به نوع کاری که انجام می دهید،‌ دارد.

انواع مجوز کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

موارد زیر مهمترین مجوز کار در اسپانیا هستند:

  • نوع A: برای شغل موقت و مدت ثابت؛ مانند ساخت و ساز، نصب و راه اندازی تجهیزات و غیره
  • نوع B: برای کسانی که پیشنهاد شغلی از یک شرکت برای فعالیت از پیش تعیین شده در یک مکان مشخص شده دارند. بعدها، شما می توانید درخواست مجوز کنید که به شما امکان انجام هر گونه فعالیت در هر کشوری (نوع C) را می دهد.
  • نوع T: برای کارکنانی که قراردادهای کوتاه مدت خدماتی مانند مشاوران را صادر می کنند، صادر می شود.
  • نوع D: برای کسانی که می خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند که نیاز به مجوز اقامت هم دارند. در ابتدا برای انجام یک فعالیت خاص در یک منطقه مشخص از کشور صادر شده است. پس از تجدید، این اجازه می تواند به هر کسب و کار در هر بخش از کشور گسترش یابد.

برای توضیح دقیق تر از پرونده لازم برای کسب مجوز کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا ، با سفارت یا کنسولگری اسپانیا در کشور خود تماس بگیرید. توصیه می شود به دنبال کمک از یک فرد حرفه ای و قانونی برای کمک در طول فرآیند درخواست باشید. همچنین لازم به ذکر است که روند تأیید می تواند هر 2 تا 6 ماه طول بکشد.

جهت کسب اطالاعات بیشتر در خصوص کسب مجوز کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

  • ۹۷/۰۸/۲۶
  • euroeghamat euroeghamat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی