شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

  • ۰
  • ۰

کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

بازار کار در اسپانیا یکی از نکات مهمی است که توجه به آن برای اخذ اقامت اروپا لازم است. با افزایش 26% بیکاری در حال حاضر (آمار سال 2013)، رقابت شدید برای کار در اسپانیا وجود دارد. بسیاری از مردم اسپانیایی به دنبال کار هستند که این مقوله ناامید کننده و دشواری است و یک جستجوی معمول شغلی به سادگی می تواند تا 6 ماه طول بکشد.

شرایط کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

شهرهای بزرگ اسپانیا بدون شک بهترین فرصت را برای هر خارجی که به دنبال کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا هست، ارائه می دهد. شما باید در نظر داشته باشید که یافتن کار در اسپانیا اغلب برای افرادی که شرایط را نمی دانند و با کیفیت و کمیت کار در اسپانیا آشنا نیستند،‌کار سختی است. با این وجود اطمینان حاصل کنید که مدارک تحصیلی از کشور شما به رسمیت شناخته شود.

در بعضی از صنایع و برای بعضی از کارفرمایان خارجی بودن یک ایراد به حساب میآید؛ محدودیت های مربوط به استخدام خارجی در کسب و کار اسپانیایی نیز وجود دارد.

اگر شما دانش کار در اسپانیا را ندارید، احتمال اشتغال شما در مشاغل ویژه محدود خواهد شد. یادگیری اسپانیایی برای شکار شغلی خوب، ارزشمند خواهد بود و قطعا تعداد فرصت هایی که در اختیار شما قرار می گیرد را افزایش می دهد؛ این نیز یک راه عالی برای به دست آوردن کار مورد علاقه خودتان با هر کارفرمای احتمالی است. علاوه بر این، اگر شما به دنبال کار در کاتالونیا هستید، حداقل یک درک اولیه از کاتالان لازم است.

بعضی از صنایع برای خارجی های مقیم اسپانیا وجود دارد، اما کارفرمایان همچنان کارکنان خارجی ماهر را ترجیح می دهند. کارگران حرفه ای ماهر، مهندسین و افرادی که در بخش امور مالی تجربه دارند، در حال حاضر در بازار کار در اسپانیا تقاضا دارند. اگر می خواهید معلم زبان خارجی، به ویژه انگلیسی باشید، فرصت های زیادی نیز وجود دارد.

با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و بیکاری بالا در اسپانیا، بسیار شایسته است قبل از اینکه شما در محل کار خود مشغول به کار شوید از طریق وکلا و کارشناسان ما اطلاعات کافی را در مورد شرایط کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا بدانید.

  • ۹۷/۰۸/۲۶
  • euroeghamat euroeghamat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی