شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

  • ۰
  • ۰

اسلواکی یکی از کشورهای خوب قاره اروپا و یکی از بهترین شرکت‌های است که می‌توان برای اقامت انتخاب کرد. اقامت در این کشور از طریق ثبت شرکت اسلواکی امکان‌پذیر است و بسیاری از افراد با فراهم کردن سرمایه لازم و مدارک مربوطه اقدام به اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت می‌کنند.

یکی از شرایطی که برای ثبت شرکت اسلواکی وجود دارد، این است که باید حداقل مبلغ تعیین‌شده برای مالیات را پرداخت کرد. با ثبت شرکت اسلواکی دیگر شخص مجبور نیست که در اسلواکی بماند ولی شرطی که در این این زمینه وجود دارد این است که نباید بیش از 90 روز به صورت متوالی از شینگن خارج شود..

راحت‌ترین شرایط برای متقاضیان ثبت شرکت اسلواکی

برای اخذ اقامت اسلواکی و ثبت شرکت در این کشور، نیازی نیست که شرایط خاصی را داشته باشید، با داشتن 5000 یورو شخص می‌تواند، شرکت خود را در اسلواکی ثبت کند. اصلا هم مهم نیست که کارآفرینان در حوزه‌ای فعالیت می‌کنند و دولت اسلواکی فقط به این نکته توجه دارد که کسب و کارها به رونق اقتصادی این کشور کمک کنند.

برای ثبت شرکت اسلواکی و پس از آن اقدام برای اخذ اقامت اسلواکی مدارک زیر لازم است:

  • فرد حداقل 18 سال داشته باشد
  • پاسپورت معتبر و اعتبار لازم
  • داشتن امکانات مالی لازم
  • ارائه کردن گواهی عدم سوء پیشینه
  • طرح توجیح اقتصادی و همچنین طرح کسب و کار (Business Plan)

گام‌های ثبت شرکت اسلواکی

در ابتدا باید شخص درخواست خود را به همراه تمامی مدارک و همچنین سوابق کاری برای دولت اسلواکی ارسال کند و پس از آن منتظر بماند تا این مدارک تأیید شود.

پس از تأیید، می‌توانید درخواست ثبت شرکت خود را به اداره ثبت شرکت‌های اسلواکی تحویل دهید. پس از آن  با گرفتن ویزای توریستی، مجاز خواهید بود که حساب خود را باز کنید و ملک مورد نظر خود را اجاره کنید تا بتوانید پس از گذشت یک مدت معین، اقامت اسلواکی را بگیرید.

اسلواکی؛ دریچه‌ای رو به اروپا

با ثبت شرکت اسلواکی و اخذ اقامت این کشور، قادر خواهید بود که به تمامی نقاط اتحادیه اروپا سفر کنید. مثلا تا وین، پایتخت اتریش فاصله چندانی نخواهید داشت. حتی می‌توانید در هر یک از کشورهای حوزه شینگن تحصیل یا کار کنید.

اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت نسبت به تمامی کشورهای اروپا آسان‌تر است و فرد برای این کار نیاز به شرایط خاصی ندارد. با توجه به سهولت شرایط، یکی از کشورهایی است که افراد با ثبت شرکت و اخد اقامت آن، راه خود را برای ورود به سایر کشورهای اروپا باز می‌کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.

09129158913- 88783682(021)

  • ۹۷/۱۱/۱۴
  • euroeghamat euroeghamat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی