شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

  • ۰
  • ۰

امروزه متقاضیان اخذ اقامت لهستان از همر زمان دیگری بیشتر شده است. دلیل این افزایش، جذابیت لهستان برای افراد مختلف است. راه‌های گوناگونی برای اخذ اقامت کشور  لهستان وجود دارد. یکی از این راه‌ها ثبت شرکت در لهستان است.

در این مطلب قصد داریم به مزایای اخذ اقامت لهستان اشاره کنیم تا تمامی افراد بدانند که ثبت شرکت در لهستان می‌تواند چه مزایایی برای آن‌ها به همراه داشته باشد.

تحصیل در بهترین دانشگاه‌های لهستان

یکی از مهم‌ترین مزایا برای کارآفرینان و تمامی افرادی که قصد دارند اقامت لهستان را بگیرند، این است که می‌‎توانند در بهترین دانشگاه‌های این کشور تحصیل کنند و از بهترین آزمایشگاه‌ها، اساتید حاذق و چیره‌دست و دستاوردهای علمی این کشور استفاده نمایند.

تمام اموالتان را پس از اخذ اقامت لهستان، به نام خود بزنید

یکی از مهم‌ترین مزایای اخذ اقامت این کشور آن است که دیگری نگرانی بابت اموالتان در لهستان نخواهید داشت. پس از اخذ اقامت این کشور:

  1. تمام املاک را به صورت کامل به نام خود ثبت کنید (کاملاً رسمی)
  2. برای شما این امکان وجود دارد که خودرو خریداری کنید و خودرو را به پلاک اروپایی به نام خود ثبت کنید

عدم احساس دلتنگی در لهستان

یکی از مهم‌ترین و بهترین مزایای گرفتن اقامت کشور لهستان این است که می‌توانید برای تمام اعضای درجه یک خود (همسر و فرزندان) دعوت‌نامه ارسال کنید و آن‌ها به لهستان دعوت نمایید. با این کار دیگر احساس دلتنگی نخواهید کرد و برای همیشه در کنار همسر و فرزندان خود خواهید بود.

استفاده از بیمه مثل یک شهروند لهستانی

وقتی فرد اقامت این کشور را دریافت می‌کند، از نظر خدمات و تسهیلات اجتماعی هیچ‌گونه محدودیتی نخواهد داشت و با وی مانند شهروندی که در لهستان پای به عرصه هستی نهاده است، رفتار خواهد شد. شایان ذکر است که در این کشور، امکان بازنشستگی هم برای فردی که اقامت دارد (از نوع دائم) وجود خواهد داشت.

گواهینامه اروپایی یا ترجمه گواهینامه اصلی افراد

لذت رانندگی در خودروهای به‌روز، باکیفیت، ایمن و زیبا یکی از لذت‌بخش‌ترین حس‌های دنیا است. لهستان به عنوان کشوری پیشرفته، کلکسیونی از بهترین خودروهای دنیا را در خود جای داده است که با داشتن گواهینامه می‌توانید نهایت لذت را از آن‌ها ببرید.

در صورتی که اقامت لهستان را داشته باشید، می‌توانید از رانندگی این خودروهای عالی هیجان‌زده شوید. همچنین در صورتی که دولت لهستان بپذیرد، می‌توانید گواهینامه خود را ترجمه کنید. البته جای هیچ نگرانی نیست و می‌توانید این کار را به موسسه یورو اقامت بسپارید.

موسسه یورو اقامت می‌تواند با سرعتی باورنکردنی و قیمتی شگفت‌انگیز، فرآیند ثبت شرکت لهستان یا اخذ اقامت این کشور را برای شما به انجام برساند. کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار داده‌ایم، تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  •  
  • ۹۸/۰۵/۲۴
  • euroeghamat euroeghamat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی