شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

  • ۰
  • ۰

مزایای ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور

امروزه عمان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و باثبات‌ترین کشورهای منطقه خلیس فارس شناخته می‌شود و کارآفرینان زیادی برای ثبت شرکت عمان و سرمایه‌گذاری در این کشور اقدام می‌کنند. انگیزه برخی از سرمایه‌گذاران از ثبت شرکت، اخذ اقامت عمان است. در صورتی که قصد ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور را دارید، باید با مزایا و معایب آن آشنا باشید. در این مقاله، مزایا و در مقاله «معایب ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور»، معایب آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ارزان بودن هزینه منزل مسکونی

یکی از مزایای اصلی این کشور، ارزان بودن هزینه‌‎های مربوط به منزل مسکونی است. در صورت اخذ اقامت عمان، می‌توانید می‌توانید به راحتی منزلی را در این کشور اجاره کنید. مسقط چندان بزرگ نیست و به همین خاطر می‌توانید آن را در مدت 40 دقیقه طی کنید. از این رو اکثر کارآفرینان ترجیح می‌دهند پس از ثبت شرکت عمان، جایی دور از مرکز شهر زندگی کنند و هزینه را کاهش دهند.

امنیت بال و میزان جرم پایین

خوبی این کشور در پایین بودن میزان جرائم در آن است. تعداد اشرار و دزدها در این کشور روز به روز کمتر از قبل می‌شود و به همین خاطر از نظر امنیتی در جایگاه خوبی قرار دارد.

هزینه زندگی در این کشور، مناسب است

هزینه زندگی یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی است که قصد اخذ اقامت عمان و زندگی در این کشور را دارند. به راحتی می‌توان در این کشور گذران زندگی کرد، خرید اتومبیل به پای خریدار چندان گران تمام نمی‌شود. شایان ذکر است که هزینه زندگی در مسقط به عنوان پایتخت، از سایر کشورها بالاتر است.

حمایت‌های دولتی ویژه پس از ثبت شرکت عمان

کارآفرینان پس از راه اندازی کسب و کار خود در عمان، می‌توانند با خاطری آسوده زندگی خود را بگذرانند؛ زیرا دولت عمان همواره در کنار آن‌هاست و در صورتی که به مشکل بخورند می‌توانند از وام‌های دولتی استفاده کنند. معمولا سال‌های ابتدایی راه اندازی شرکت، افراد معاف از مالیات خواهند بود.

در صورتی که قصد دارید کسب و کار و شرکت خود را در عمان راه اندازی کنید و پس از آن اقامت این کشور را دریافت نمایید، یکی از بهترین، سریع‌ترین و ساده‌ترین شیوه‌های ممکن، استفاده از خدمات موسسه یورو اقامت است. این موسسه با برخورداری از متخصصان مجرب، تمامی سرویس‌های لازم را با مقرون به صرفه‌ترین هزینه ممکن در اختیار شما قرار خواهد داد و تا پایان مسیر که اخذ اقامت دائم است، در کنار شما خواهد بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • ۹۸/۰۶/۰۲
  • euroeghamat euroeghamat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی