شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت قطر به یکی از برنامه‌ریزی‌های اصلی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت قطر از روش‌ها و مدل‌های مختلفی قابل انجام است. یکی از روش‌های اصلی ثبت شرکت قطر، ورود به پارک علم و فناوری این کشور است. پارک علم و فناوری قطر مزایای گوناگونی برای کارآفرینان دارد که در ادامه به این مزایا خواهیم پرداخت.

کارآفرینانی که تصمیم دارند اقامت قطر را بگیرند و در این کشور زندگی کنند، بهتر است شرکت خود را در پارک علم و فناوری، راه اندازی کنند تا بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

مالکیت کامل

در مقاله « اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت در پارک علم و فناوری قطر» به صورت کامل به زمینه‌های قابل قبول برای ثبت شرکت قطر در پارک علم و فناوری این کشور اشاره شد. در صورتی که کسب و کار خود را در یکی از حوزه‌های قابل قبول راه اندازی کنید، می‌توانید مالکیت کامل و 100 درصدی شرکت خود را بر عهده بگیرید و نیازی به شریک قطری نخواهید داشت.

اقامت قطر به صورت دو ساله

در صورتی که فرآیند ثبت شرکت قطر را کامل کنید، می‌توانید اقامت این کشور را به صورت دو ساله دریافت کنید و تا مدت دو سال از فرآیندهای اداری دور باشید.

معافیت از مالیات پس از ثبت شرکت قطر

یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت قطر در پارک علم و فناوری، معافیت از مالیات است. دولت این کشور برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام کرد که از این شرکت‌ها و شرکت‌هایی که در پارک علم و فناوری تأسیس شود، هیچ مالیاتی دریافت نخواهد کرد.

عدم محدودیت در استخدام نیروهای خارجی

وقتی کسب و کار خود را در مکان مذکور راه اندازی کنید، می‌‎توانید هر تعداد نیرو که مد نظرتان است را به قطر بیاورید و استخدام کنید. این نیروها می‌توانند قطری یا خارجی باشند. هیچ محدودیتی از این لحاظ وجود ندارد. در صورتی که این نیروها خارجی باشند، می‌توانید از طریق شرکتتان برای آن‌ها اقامت بگیرید.

معافیت از پرداخت هزینه‌های گمرک جهت وارد کردن تجهیزات مورد نیاز

در صورتی که پس از راه اندازی کسب و کار در پارک علم و فناوری نیاز به ابزار، ماشین‌آلات یا تجهیزات خاصی دارید، نیاز نیست نگران باشید. می‌توانید تجهیزات مورد نیاز را بدون پرداخت هیچ‌گونه تعرفی گمرکی به این کشور وارد کنید.

قطر همه چیز را برای موفقیت کارآفرینان و سرمایه‌گاران فراهم کرده است. احتمالاً به زودی شاهد رشد چشمگیر تعداد کارآفرینان در این کشور خواهیم بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت قطر کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • ۹۸/۰۶/۲۴
  • euroeghamat euroeghamat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی