شرایط اقامت خانوادگی در لهستان

شرایط پیوستن به خانواده در لهستان به همسر و فرزندان زیر سن قانونی محدود می شود.

اگر شما یک فرد خارجی هستید که در اقامت لهستان دارید، خانواده شما به راحتی با اخذ ویزای توریستی می توانند به

لهستان سفر کنند

اما اگر آن ها قصد دارند مدت زمان بیش تری را در لهستان سپری کنند و یا اقامت لهستان را به صورت دائم اخذ کنند می توانند از حق پیوست به خانواده در لهستان استفاده نمایند.

اگرچه باید توجه داشته باشید که پیوست به خانواده شامل حال تمامی افراد خارجی نمی شوند.
برای آن که پروسه اخذ اقامت لهستان آغاز شود، فرد اصلی باید:

اجازه اقامت دائم و یا اقامت دائم اتحادیه اروپا را داشته باشد.
اقامت موقت برای حداقل 2 سال داشته باشد.
اقامت موقت به منظور اهداف تحقیقاتی داشته باشد
کارت آبی اتحادیه اروپا داشته باشد.

چنانچه یکی از موارد بالا برای شرایط شما صدق می کند، می توانید فرآیند پیوست به خانواده را شروع کنید و درخواست برای کارت اقامت لهستان به صورت موقت برای اعضای خانواده خود را دهید.این درخواست می تواند از جانب شما در اداره استان های لهستان به همان طریقی که برای کارت اقامت خود انجام دادی درخواست دهید.به محض آن که پاسخ درخواست شما مثبت بود، همسر و فرزاندان شما می توانند برای ویزا لهستان اقدام نمایند.اگر شما شهروندی لهستان را دارید نیز به صورت مشابه درخواست شما بررسی می شود.سخت ترین حالت مربوط به به شهروندی اتحادیه اروپا است.برای آن که پیوست به خانواده در این موارد صورت گیرد باید کارت اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا

اقامت لهستان

  • ۰
  • ۰

در مقاله «چگونه می‌توانم اقامت اسلواکی به صورت دائم را دریافت کنم؟» به صورت کامل توضیح داده شد که امکان اخذ اقامت اسلواکی به صورت دائم از همان ابتدای ثبت شرکت اسلواکی وجود ندارد و شخصی که می‌خواهد اقامت دائم بگیرد، باید ابتدا پنج سال اقامت این کشور را به صورت موقت داشته باشد و پس از آن وارد فرآیند اخذ اقامت اسلواکی به صورت دائم شود.

اقامت موقت به صورت یک یا دو ساله تمدید می‌شود. سوال این است که اگر شخصی بخواهد اقامت موقت خود را تمدید کند، باید چه شرایطی داشته باشد؟ باید چه الزاماتی را رعایت کند که تمدید اقامت او به مشکلی نخورد و به راحتی صورت گیرد؟ در ادامه این مقاله به شرایط و الزامات تمدید اقامت اسلواکی اشاره خواهیم کرد تا افرادی که قصد ثبت شرکت اسلواکی را دارند، بدانند که از ابتدا باید چه مواردی را رعایت کنند.

پرداخت مالیات سالیانه پس از ثبت شرکت اسلواکی

اولین و مهم‌ترین شرطی که پس از راه اندازی کسب و کار خود در اسلواکی باید رعایت کنید، پرداخت مالیات شرکت است. برای اینکه بتوانید اقامت اسلواکی را تمدید کنید باید اسناد مربوط به پرداخت مالیات خود را به مراجع ذی‌صلاح ارائه دهید. موسسه یورو اقامت با توجه به تجربه طولانی که در این مورد دارد، می‌تواند تمامی این مراحل را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام دهد. این مالیات نباید از 3500 یورو در سال کمتر باشد وگرنه احتمال وجود مشکل در تمدید اقامت بالا است.

عدم ارتکاب جرائم کیفری در طول مدت اقامت اسلواکی

یکی از مهم‌ترین شرایط تمدید اقامت، عدم وجود سوابق و مدارک کیفری است. فردی که کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی می‌کند، به هیچ وجه نباید در کارهایی که در اسلواکی جرم محسوب می‌شود، فعالیت کند در غیر این صورت هیچ امکانی برای تمدید اقامت وی وجود ندارد.

باید مدت مشخصی از سال را در حوزه شنگن زندگی کنید

برای اینکه اقامت شما پس اتمام مدت معین تمام شد و برای تمدید آن اقدام کردید، یکی از شرایطی که برای شما بررسی می‌شود، زندگی در حوزه شنگن است. فرد باید حداقل 183 روز از سال را در این حوزه زندگی کند تا اقامت وی تمدید شود.

ذکر این نکته الزامی است که هیچ اصراری برای زندگی در اسلواکی نیست بلکه برای تمدید اقامت، باید در یکی از کشورهای حوزه شنگن زندگی کرده باشید. در صورتی که شرایط فوق را داشته باشید، به راحتی می‌توانید اقامت اسلواکی را تمدید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

  • ۹۸/۰۶/۲۶
  • euroeghamat euroeghamat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی